Førstekonsulent/rådgivar innan våpenforvaltning
FUFSR - Seksjon for forvaltning, Møre og Romsdal politidistrikt
Torget 8, 6440 Elnesvågen
Om jobben
Stillingstittel
Førstekonsulent / rådgivar innan våpenforvaltning
Type ansettelse
Annet, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller engelsk
Antall stillinger
2
Søk på jobben
Søk senest torsdag 27. februar
Vil du bidra i politiet sitt viktige arbeid på forvaltningsområdet? Vi har no ledig to spennande stillingar som rådgivar/førstekonsulent i Møre og Romsdal politidistrikt, ei fast stilling og ei mellombels stilling tom 31.desember 2025.
Vi ser etter deg som har motivasjon og erfaring/interesse for forvaltning. Du er ein positiv miljøskapar, effektiv og har evne til å takle eit høgt arbeidstempo. Du kommuniserer godt, har lærevilje, er sjølvstendig og strukturert.
Stillinga er for tida organisert ved Seksjon for forvaltning som er ein av fire seksjonar under Felles eining for utlending, forvaltning og sivil rettspleie (FUFSR). Seksjonen har ansvaret for forvaltningsområda til politiet, under dette våpen, førarkort, køyresetlar, vedtakslinje pass/id-kort, vaktverksemd, brukthandel og hundesaker.
Forvaltningsseksjonen har elleve tilsette med variert bakgrunn, utdanning, erfaring og alder. Seksjonen har medarbeidarar lokalisert ved Kristiansund politistasjon og Hustadvika politistasjon. Arbeidsstad for begge dei ledige stillingane er Hustadvika politistasjon, der saksbehandlarstillingane på våpenforvaltninga er samlokalisert.
Medarbeidarane på seksjonen ivrar for forvaltningsoppgåvene til politiet og moglegheita forvaltningssporet gir til å førebyggje kriminalitet og ulykker. Vi jobbar etter prinsippa i medarbedeiderplattforma som er å vere modig, heilskapsorientert, vise respekt og vere tett på.
Arbeidsoppgåver
- Saksbehandling innan forvaltningsgjeremålet til politidistriktet, med hovudvekt på våpenforvaltninga til politiet
- Saksbehandling innan andre forvaltningsgjeremål må påreknast
- Kontrollar/saksbehandling i samband med forvaltningskontroll, mellom anna opp mot våpenforhandlarar, skyttarlag, våpeneigarar
- Bidra til kriminalitetsførebygging gjennom kontroll/saksbehandlingsoppgåver
- Legge til rette for kunnskapsbasert erfaringslæring – bidra til kompetansedeling innan forvaltningsområdet
- Eksterne foredrag og/eller rettleiing av samarbeidspartnarar
- Kan påleggast andre arbeidsoppgåver
Kvalifikasjonar
Nødvendig:
- Relevant høgare utdanning, minimum bachelorgrad. Særleg relevant praksis og realkompetanse kan erstatta kravet om utdanning
- Kjennskap til norsk offentleg forvaltning og saksbehandling
- God munnleg og skriftleg formidlingsevne på norsk
- God munnleg formidlingsevne på engelsk
- God digital kompetanse
For rådgivar gjeld følgande i tillegg:
- Minimum tre års relevant erfaring frå offentleg forvaltning og saksbehandling
- Særs god munnleg og skriftleg framstillingsevne på norsk
- Kurs/studier innenfor forvaltning/juridiske fag
- Erfaring frå arbeid med forvaltningsoppgåvene til politiet
- Relevant arbeidserfaring frå offentleg forvaltning og saksbehandling
- God kjennskap til saksbehandlingssystema i politiet og registra til politet
- God skriftleg formidlingsevne på engelsk
Andre krav:
- EIn må ha plettfri vandel og vere skikka for teneste i politiet. Politiattest (uttømmande og utvida) må hentast inn ved eventuell tilsetting, jf. politiloven § 18 og politiregisterloven § 41. Ved søknad på stillinga må ein pårekne at det blir henta inn opplysingar frå enkelte av politiet sine register og system til bruk i vandels- og skikkaheitsvurderinga.
- Utdanning frå utlandet må vere godkjent av Nasjonalt organ for kvalitet i utdanning (NOKUT) eller Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse. Søknader som ikkje har vedlagt slik godkjenning vil ikkje bli behandla.
Personlege eigenskaper
- Du har evne til å ta sjølvstendige vurderingar, ta initiativ og ansvar
- Du er engasjert og fagleg nysgjerrig
- Du har evne til å kommunisere klart og tydeleg, både skriftleg og munnleg, og tilpasse deg ulike målgrupper
- Du har stor arbeidskapasitet og er god på å handtere stress, med evne til å prioritere og jobbe effektivt og strukturert
- Du er motivert og positiv, med evne til å bidra til et godt fag- og arbeidsmiljø
Personlege eigenskapar og motivasjon for stillinga vil bli tillagt stor vekt.
Som medarbeidar i politiet har du høgt etisk medvit, du blir kjenneteikna av å vere modig og heilskapsorientert, du viser respekt og er tett på. Du kan lese meir om dei etiske retningslinjer våre og medarbeidarplattform her: https://www.politiet.no/om-politiet/jobb-i-politiet/medarbeiderplattform/
Vi tilbyr
- En utfordrande og spennande arbeidsplass for deg som vil vere med og forme framtidas politi.
- Stillingane blir lønt som rådgivar (stillingskode 1434), frå kr. 548 600,- til 646 000,- brutto per år eller førstekonsulent (stillingskode 1408) frå kr. 495 200,- til 565 900,-
- Varigheit for mellombels stilling er til og med 31.12.2025.
- Endeleg plassering i stillingskode og lønn er avhengig av kompetanse og kvalifikasjonar.
- For særskilt kvalifiserte kan noko høgare lønnsplassering bli vurdert
- Endeleg plassering i stillingskode og lønn er avhengig av kompetanse og kvalifikasjonar.
- Du vil bli medlem i Statens pensjonskasse som gir deg mange gode i tillegg til livsvarig alderspensjon. Du kan ha rett til økonomisk støtte dersom du blir sjuk eller ufør, familien din kan ha rett til økonomisk støtte om du går bort, du blir forsikra mot yrkesskade eller yrkessjukdom, og du får gode vilkår på bustadlån. Les meir om tilsettingsgoda dine på spk.no/medlemskap-i-spk. Det blir trekt to prosent frå løna til innskot i Statens pensjonskasse.
- Fleksibel arbeidstid
- Moglegheit for trening i arbeidstida
- Møre og Romsdal politidistrikt er ei IA-bedrift og er knytt til bedriftshelseteneste
Tilsetting skjer på vilkår fastsett i statsansatteloven og personalreglementet for politiet, derunder at prøvetida er seks månadar.
Kontaktinformasjon
Sissel Straume Brevik, Seksjonsleiar, 97140982Arbeidsstad
Torget 86440 Elnesvågen
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgivar: Møre og Romsdal politidistriktReferansenr.: 4916300101
Stillingsprosent: 100%
Fast stilling, Førebels
Søknadsfrist: 27.02.2025
Kontaktperson for stillingen
Sissel Straume Brevik
Seksjonsleiar
97140982
Om bedriften
Om politidistriktet
Mellom hav, fjordar og fjell finn du Møre og Romsdal politidistrikt som er eitt av 12 politidistrikt i Noreg. Vi femnar om eit område på 15 099 kvadratkilometer og dekker ei befolkning på om lag 270 000 menneske. Majestetiske fjellområde set naturlege avgrensingar i Møre og Romsdal fylke, og såleis politidistriktet. Det er Trollheimen på grensa mellom Nordmøre og Trøndelag, Romsdalsfjella med mellom anna Trolltindane i nedre del av Romsdal, Sunnmørsalpane på begge sider av Hjørundfjorden og Tafjordfjella mot Reinheimen Nasjonalpark sørvestover. Ein stor del av befolkninga bur langs kysten og på øyar. Dei tre største byane, Ålesund, Molde og Kristiansund, er regionsenter for høvesvis Sunnmøre, Romsdal og Nordmøre. Møre og Romsdal politidistrikt har også kontinentalsokkelberedskap frå Stad til Helgeland.
Organisering av politidistriktet
Politidistriktet med om lag 650 tilsette, vert leia av politimeister Ingar Bøen som har hovudsete i Ålesund. Vi er organisert i to geografiske driftseiningar med til saman 18 politistasjonar. I tillegg har vi fire funksjonelle driftseiningar. Det er felles eining for påtale, felles eining for operativ teneste, felles eining for etterretning, førebygging og etterforsking, og felles eining for utlending, forvaltning og sivil rettspleie. I tillegg kjem PST og tre leiarstøttestabar; kommunikasjon, verksemdstyring og HR/HMS.
Dette er verdiane våre
I politiet jobbar vi etter prinsippa i medarbeidarplattforma som er å vere modig, heilskapsorientert, vise respekt og vere tett på. Vi meiner at inkludering og mangfald er ei styrke og treng medarbeidarar med ulik kompetanse, bakgrunn, erfaring og perspektiv for å bidra til enda betre oppgåveløysing. Dersom det er mogeleg legg vi til rette for deg om du har behov for det.
Positiv særbehandling av søkarar til statlege verksemder
Dersom det er kvalifiserte søkarar med funksjonsnedsetting, hòl i CV-en, eller innvandrarbakgrunn, skal vi kalle inn minst éin søkar i kvar av desse gruppene til intervju. For å bli vurdert som søkar i desse gruppene, det vil seie positivt særbehandla på denne måten, må du oppfylle visse krav. Les meir om krava på Arbeidsgiverportalen. Dersom du har funksjonsnedsetting, hól i CV-en eller innvandrarbakgrunn oppmodar vi deg til å krysse av i jobbportalen. Dette dannar grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlege verksemder rapporterer på i sine årsrapportar.
Om offentleg søkarliste
Opplysingar om deg kan bli gjort offentlege sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført opp på den offentleg søkarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir tatt til følge, vil du bli varsla om dette.
Har du hugsa dette?
For å ha eit godt vurderingsgrunnlag ber vi deg om å registrere utfyllande CV i vår rekrutteringsportal og laste opp relevante attestar og vitnemål.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2860873
- Hentet fra
talentech
- Referanse
f68194690e3541569b94e642fd6669f7