Dokumentkontroller søkes for langvarig oppdrag
For vår kunde i Haugesund-området søker vi etter en dokumentkontroller for langvarig oppdrag.
Arbeidsoppgaver:
- Registrering og distribusjon av teknisk dokumentasjon i interne og eksterne databaser
- Revisjonshåndtering og kontroll av dokumentasjon ihht. til eksterne kontraktskrav og interne instrukser
- Jobbe selvstendig og søke relevant informasjon fra andre for å kunne utføre egne oppgaver
- Ha god kontrakts forståelse og forståelse for internt styringsverktøy
- Ha kommersiell bevissthet
- Bidra til å utarbeide prosjektspesifikke Guidelines for DC rutiner med utgangspunkt i internt og eksternt styringsverktøy
Krav til kvalifikasjoner:
- Gode IT-kunnskaper
- Bidra til et godt arbeidsmiljø
- Være fleksibel, selvstending og serviceinnstilt
- Erfaring fra STID, ProArc, PIMS, SAP, Microsoft Office 365
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Kunne norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
Vi tilbyr:
- Ordnede lønns og arbeidsvilkår
- Fleksibilitet -- du vil få tilbud om minimum 20 % fast stilling
- God oppfølging og veiledning av konsulent
- Lønn hver 14. dag
- Nyttig erfaring og referanse fra et av Norges største bemanningsbyrå
- Fordelsprogram
Våre kunder og samarbeidspartnere krever motiverte medarbeidere. Er du den vi ser etter, søk stillingen ved å registrer deg på www.adecco.no.
Har du spørsmål om stillingen, ta kontakt med Ingunn Hansen, ingunn.hansen@adecco.no.