Innkjøper til kjent industrikonsern i Stavanger
For kjent industribedrift i Stavanger søker vi etter en innkjøper med noen års erfaring innen innkjøp og leverandøroppfølging i prosjekt.
Oppgaver:
Bakgrunn og erfaring:
Oppgaver:
- Lage innkjøpsordre og opprettholde kontakt mot underleverandører.
- Oppdatere ERP systemer i bedriften
- Gjennomføre tiltak for stadig forbedringer av rutiner og prosesser.
- Håndtere endringer og problemløsning i prosjekt.
- Sørge for forbedringer av metoder og prosedyrer og prosesser på ditt område.
- Håndtere kommunikasjon i forbindelse med design og koordinering av serviceoppdrag for kunde.
- Bistå prosjektet som et teammedlem.
Bakgrunn og erfaring:
- Bachelorgrad i økonomi og/eller logistikk/supply chain.
- Erfaring på minst 4 år innen innkjøp og prosesser.
- Selvstendig og god til å samarbeide med andre
- Utadvendt og analytisk.
Om bedriften
Addpersona er et bemannings- og rekrutteringsbyrå med fokus på kvalitet, personlig oppfølging og tilgjengelighet. Vi spesialiserer oss innenfor teknisk, økonomisk og administrativ personell. Våre rekkruteringsarbeidere har bred erfaring innenfor faget.