Spennende mulighet i en bransje i sterk vekst!
Careium Norge AS
Oslo
Om jobben
Stillingstittel
Customer Success Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Careium Norge ASer markedsledende innen velferdsteknologi og tjenester knyttet til dette. Markedet er i vekst, og Careium er i sterk utvikling. Ny teknologi og flere tjenester utvikles i høyt tempo, ettersom behovene stadig øker.
Careium er ledende innen velferdsteknologi i Europa, der mer enn 400 000 kunder benytter seg av våre tjenester. De fleste av disse er knyttet til en av de fire responssentrene i Sverige, Norge og Storbritannia, der vi tar hånd om mer enn 25 000 innkommende alarmer hver eneste dag. Vi har komplette og kvalitetssikrede løsninger for personer med behov for litt ekstra trygghet, for bedre å mestre sin hverdag. Våre smarte, digitale produkter og tjenester gir brukere, personell og pårørende støtte i sitt daglige liv. Dette gjør at god kvalitet, trygghet og effektivitet kan oppnås.**
"Våre brukere skal leve et godt liv der de opplever mestring, føler seg trygge, beskyttet og ivaretatt"**
Som Customer Success Manager vil din primæroppgave være å utvikle og styrke kunderelasjoner ved å fremme aktiviteter som øker kundelojalitet og tilfredshet. Du vil sikre at kundene når sine mål knyttet til bruk av våre tjenester, og at de er fornøyde med tjenestene. Du vil ha en sentral rolle i salgsteamet, og vil også bidra i arbeidet med anbudsbesvarelser etter behov.
Oppgaver:- Forvalte og utvikle relasjoner med nøkkelkunder
- Sikre høy kundetilfredshet
- Identifisere og utvikle forretningsmuligheter
- Forhandlinger og kontrakts-oppfølging
- Koordinere interne ressurser
- Kundeanalyse og rapportering
- Lage og følge opp handlingsplaner
- Lojalitetsbygging og langsiktig samarbeid
- Behersker norsk svært godt, både skriftlig og muntlig
- Har forretningsforståelse og er god til å identifisere nye forretningsmuligheter
- Har gode kommunikasjonsevner
- Setter kunden og kundeforholdet i fokus
- Er resultatorientert og trives med å følge opp målsetninger
- Trives med å samarbeide på tvers av avdelinger
- Har erfaring fra velferdsteknologi
- Er praktisk anlagt
- Utdannelse på Bachelornivå innen Business, Management, Helsefag, Økonomi eller Teknologi
- 3-5 års erfaring innen salg, kundeservice el. lign.
- Erfaring fra helsesektoren eller offentlig forvaltning
- Erfaring med anbudsarbeid mot offentlig sektor
Hos oss vil du få muligheten til å ta fatt på utfordrende oppgaver og være med som sentral bidragsyter til å bringe salgsavdelingen mot nye høyder. Vi har ambisiøse mål og det er samtidig viktig for oss at vi har det gøy på jobb.
Du vil få lønn etter avtale, gode forsikrings- og pensjonsordninger
Noe reisevirksomhet i Norge vil forekomme
Har vi vekket din interesse? Da ønsker vi gjerne at du sender noen ord om hvorfor du vil jobbe sammen med oss, sammen med en oppdatert CV.
Vi vurderer kandidater fortløpende
Har du spørsmål rundt stillingen, ta gjerne kontakt med Salgssjef Øystein Moen, 928 84 989 eller Lilian Pasman, HR Business Partner 913 10 399.
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted