Avtaleforvalter
Org. nr: - Stillingsident: 4194169287 Presentasjon av stillingen:
Ledig stilling som avtaleforvalter
Lillestrøm kommune har en ledig stilling som avtaleforvalter.
Innkjøpsseksjonen i Lillestrøm kommune består av 13 ansatte og er delt i tre ansvarsområder, "konkurranse og avtale", "oppfølging og analyse" og "Ehandel".
Den aktuelle stillingen er i avdelingen for "oppfølging og analyse". Denne avdelingen vil blant annet ha ansvar for å implementere og følge opp kommunens rammeavtaler, ha dialog med kommunens leverandører, kreve inn proveny samt å analysere kommunens kjøpemønster.
Det er å være med å bygge opp en ny innkjøpsorganisasjon byr, i seg selv, på en unik mulig. Videre er vi kommet langt i å digitalisere hele anskaffelsesprosessen, og vi jobber etter prinsippet om at alt kan forbedres og videreutvikles. Vi kan derfor love utfordrende, varierte og spennende arbeidsdager i et godt arbeidsmiljø.
Arbeidsoppgaver
- Implementere og følge opp en portefølje av rammeavtaler med fokus på proaktiv oppfølging, regelmessig kontakt med leverandører samt håndtering av avvik.
- Kunne gjennomføre og/eller bistå i gjennomføring av minikonkurranser.
- Bistå i oppfølging av store leverandører.
- Analyse av kjøp på og utenfor rammeavtaler.
- Innkreving av proveny.
- Bistå i arbeid forbundet med bruk av Visma eHandel.
- Rådgiving og opplæring til enhetene.
- Bidra i anskaffelsesprossene.
- Bidra til videreutvikling av innkjøpsrutiner i Lillestrøm kommune.
Kvalifikasjoner
- Ønskelig med relevant høyskole- eller masterutdanning. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning.
- Erfaring med avtaleforvaltning er ønskelig.
- Kunnskap om offentlig anskaffelsesregelverk er ønskelig.
- Kjennskap til Visma eHandel er ønskelig.
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.
- God IT-kompetanse, herunder erfaring fra bruk av avtalemodulen i et eller flere konkurranse-gjennomføringsverktøy er ønskelig.
Personlige egenskaper
- Positiv, sosial og utadvendt.
- Gode samarbeidsevner.
- Initiativrik med evne til å arbeide selvstendig.
- Løsningsorientert, analytisk og metodisk.
- Interesse for fagfeltet.
- personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- En spennende jobb i en sterk faglig organisasjon.
- Stillingen innplasseres på lønn mellom 460.000-520-000,- avhengig av kvalifikasjoner.
- Trivelige arbeidskolleger.
- Gode pensjons- og forsikringsordning.
- Bedriftshelsetjeneste.
- Aktivt bedriftidrettslag.
Kontaktinformasjon
Carl Henriksen, Seksjonsleder, 93458543
Arbeidssted
jonas lies gate 18
2000 Lillestrøm
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Lillestrøm kommune
Referansenr.:4194169287
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 01.03.2020
Om bedriften
Lillestrøm er Norges niende største kommune. Vi har ca. 90.000 innbyggere og en strategisk beliggenhet på Nedre Romerike. Utviklingen i kommunen baseres på FNs bærekraftsmål, med fokus på klima og miljø, by- og tettstedsutvikling, mestring hele livet og innovasjon. Verdiene våre er Tillit - Inkludering - Nyskaping. Besøk oss på https://www.lillestrom.kommune.no/