100% stilling som IT-arkivar / dokumentforvaltar ved Digitale tenester
Ullensvang kommune Digitale tenester
Opheimsgata 31, 5750 Odda, Hybridkontor
Om jobben
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest søndag 8. desember
Ullensvang kommune søkjer etter ein dyktig og engasjert IT-arkivar/dokumentforvaltar til å styrke vårt arkiv- og IT-team. Vi har ledig ei 100 % fast stilling med oppstart snarast mogleg.
I stillinga vil du ha ei nøkkelrolle i arbeidet med å vidareutvikle og modernisere kommunen sitt arkivsystem. Du vil bidra til digitalisering, automatisering av arbeidsprosessar, og kvalitetssikring av arkivdanning og elektronisk dokumentasjonsforvaltning. I ei tid der automatisering og integrasjon mellom systema våre står sentralt, vil du vere med å forme framtida for vår dokumenthandsaming og arkivløysingar.
Ullensvang kommune ligg midt i hjartet av Hardanger, omgitt av majestetiske fjordar og fjell. Kommunen er kjent for sine naturskjønne omgivnader og eit rikt lokalsamfunn som kombinerer tradisjon og innovasjon. Som IT-arkivar i Ullensvang kommune vil du få moglegheita til å jobbe i eit spennande miljø med høg fagleg kompetanse, der vi set digitalisering og modernisering i fokus.
Stillinga tilbyr fleksibilitet når det kjem til arbeidsstad og arbeidsform, med moglegheit for heimekontor, samt ei god balanse mellom arbeid og fritid. Du vil vere ein del av eit team som legg til rette for utvikling og vekst, både fagleg og personleg.
Arbeidsoppgåver:
Arkivdanning med journalføring og kvalitetskontroll av kommunen sin post og dokumentflyt
Prosjektarbeid og daglege driftsoppgåver i arkivtenesta
Digitalisering og automatisering av arbeidsprosessar
Utrulling og vidareutvikling av arkivsystemet WebSak
Utvikling og kvalitetssikring av integrasjonar mellom ulike fagsystem og arkivløysinga (TK-arkiv/eArkiv)
Brukaradministrasjon og opplæring av superbrukarar i WebSak
Deponering og framfinning av digitalt skapt arkivmateriale
Kvalitetssikring og vidareutvikling av skjemaløysingar, samt utfasing av tidlegare elektroniske skjema
Kvalifikasjonskrav:
Relevant høgare utdanning på bachelorgradsnivå innan informasjons- og dokumentasjonsforvaltning. Lang og relevant arbeidserfaring kan vege opp for karv til utdanning.
Arkivfagleg kompetanse, erfaring med elektroniske arkivløysingar
Erfaring med relevante lovverk med tilhøyrande forskrifter
God IT-forståing og erfaring frå deltaking i IT-prosjekt
Erfaring med elektronisk deponering og gjenfinning av arkivmateriale frå databasar
Kunnskap om systemintegrasjonar og utvikling av digitale løysingar
Databaseforståing og web-kompetanse
Personlege eigenskapar:
Utadvendt, strukturert og organisert
Systematisk og serviceinnstilt
Løysingsorientert, kreativ og innovativ
Evne til å sjå moglegheiter og utvikle nye løysingar
Me tilbyr:
Ei unik arkivfagleg stilling i skjæringspunktet mellom IT og arkiv
Store moglegheiter for å modernisere arkivområdet og bidra til ei framtidsretta dokumenthandsaming
Gode utviklingsmoglegheiter i ein kommune med fokus på innovasjon
Konkurransedyktig løn og gode pensjons- og forsikringsordningar
Varierte arbeidsoppgåver
Spennande arbeid
Lønn etter hovudtariffavtalen
Gode moglegheiter for kompetanseheving med støtte frå kommunen
Ullensvang kommune har inkluderande arbeidsliv (IA), fleksibel arbeidstid og gode permisjons- og pensjonsvilkår.
Link til søknadsskjema: Søk her
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2793339
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3429247_194027_nn