Er du sulten på å tjene penger?
ABMARKETING AS
O.J. Brochs gate 16E, 5006 Bergen
Om jobben
Stillingstittel
Fundraiser
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller skandinavisk
Antall stillinger
1
Har du lyst til å gjøre en forskjell i verden og samtidig tjene skikkelig bra?
Er du glad i å prate med folk og motivert for suksess?
Herlig! Da er dette kanskje noe for deg, for vi er på jakt etter nye fundraisere som kan forsterke laget vårt og hjelpe til med å skape en bedre verden for flyktninger.
AB Marketing er et av Norges raskest voksende salgsbyråer innen fundraising og direktesalg. Vi har hatt stor suksess med våre prosjekter innen stand- og dørsalg over hele landet, og vi ønsker nå å utvide vårt team. Vi samler inn penger til veldedige organisasjoner ved å møte privatpersoner ansikt til ansikt, med mål om å få dem til å bli faste givere til norske humanitære organisasjoner. Dette gjør vi ved å oppsøke folk der de bor – rett og slett ved å banke på døren deres. Du vil i starten jobbe med en erfaren fundraiser for å lære deg det som trengs, slik at du blir trygg nok til å jobbe selvstendig og oppnå gode resultater.
Vi søker dedikerte fundraisere som ønsker å bidra til å gjøre en reell forskjell i menneskers liv, samtidig som de bygger sin egen karriere. Tidligere salgserfaring er ikke et krav, vi gir deg grundig opplæring og personlig coaching, og sørger for at du får utviklet deg videre, enten du har erfaring eller er helt fersk i bransjen.
Vi legger stor vekt på at du skal bli en del av teamet og at vi har et godt arbeidsmiljø, slik at du trives, har det gøy, og presterer på topp. Det har ført til en gjennomsnittslønn på 42.000 kr i måneden for de som jobber fulltid. Du vil også få tilgang til vårt eget salgsakademi, som gir deg en solid plattform å utvikle deg på, både faglig og personlig.
Hos oss har du muligheten til å tjene veldig godt, utvikle deg og skape en meningsfull karriere.
Fun fact: De fleste av våre ansatte fikk høre om oss fra en venn som allerede jobber her, og mange har faktisk byttet fra andre salgsbyråer til oss. Vi er også stolte og takknemlige for å ha fått sertifisering som "Great Place To Work" - så det virker som vi er en veldig god plass å være på.
- Respektabel lønn:
Vi tilbyr svært konkurransedyktige lønnsmodeller, med solid fastlønn og bonus, eller rene provisjonsløsninger for de som søker større risk/reward. Vi hører fra erfarne selgere at vi har de beste modellene i bransjen. Dette ser vi ved at våre medarbeidere forblir lenge hos oss, i motsetning til bransjestandarden. Vi arrangerer også konkurranser med premier, som blant annet kinobilletter, reiser og klokker. - Verdifulle produkter og tjenester:
Jobb med produkter og tjenester som gir verdi til kundene og som du kan være stolt av å selge. Vi samarbeider med noen av Norges største merkevarer, både innenfor kommersielle produkter og humanitære organisasjoner. - Utviklingsmuligheter:
Få faglig og personlig utvikling gjennom vårt eget salgssakademi. Du vil også ha tett oppfølging og coaching fra erfarne salgsledere som vet hva som skal til for å lykkes i bransjen. - Inspirerende arbeidsmiljø:
Vi vet hvor viktig et godt arbeidsmiljø er for at vi alle skal lykkes. Vi er en sosial og levende bedrift, med alt fra bordtennis på kontoret og folk som trener sammen, til middager og afterwork. Her tar vi være på hverandre og sørger for at alle har det bra. - "Frihet under ansvar":
Vil du ikke jobbe, så jobber du ikke. Vi stoler på at våre folk drar på jobb fordi de ønsker, ikke fordi de må. Samtidig ser vi bransjens laveste sykefravær på 1,9% over 12 måneder. Vi har selgere som jobber full- og deltid. Teamene jobber vanligvis fra 14:00 til 21:00. Standteamene jobber fra 9:00 til 17:00. Noen velger også å jobbe i helgen. - Karrieremuligheter:
Vi ønsker ikke å gi lovnader vi ikke kan holde, så vi vil ikke lokke deg med løfter om karrierestiger og poetiske titler. Her er alle like mye verdt. Når det åpner seg muligheter for flere ledere, på grunn av vår vekst, er vi alltid takknemlige for flere, nye ledere. For å kvalifiseres til en lederstilling må du kun være deg selv og gjøre ditt beste. Det stilles ikke skyhøye og uoppnåelige krav. - Lokasjon:
Vi har hovedkontor sentralt ved Helsfyr i Oslo og avdelinger sentralt i både Bergen og Stavanger. For de som ønsker er vi også på reisefot, slik at vi kan gjennomføre aktiviteter i hele landet.
Høres dette ut som noe for deg?
Kult, du kan ta kontakt eller sende CV/søknad så finner vi ut hvis dette er en god match. Vi ansetter fortløpende, og har mulighet å vente på deg med riktige evner.
For ytterligere informasjon eller spørsmål:
Ta kontakt med meg, så hjelper jeg til.
Kontaktinformasjon
Epost: rasmus@abmarketing.no, eller mobil: +47 46 30 54 32
Søknad og CV kan også sendes via vår rekrutteringsportal:
https://abmarketing.recman.no/register.php
Gleder meg til å høre fra deg! :)
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted