Førstekonsulenter
Org. nr: - Stillingsident: 4190675075 Presentasjon av stillingen:
NAV Familie- og pensjonsytelser Vadsø har som mål å være en spennende arbeidsplass som legger vekt på gode resultater til beste for brukerne og utviklingsmuligheter for den enkelte. Enheten har i dag 67 medarbeidere fordelt på kontorsteder i Vadsø og Alta.
Avdelingen i Vadsø skal øke sin bemanning og vi har ledig 4 faste stillinger som førstekonsulenter.
Etaten er under omstilling og endringer må påregnes.
Arbeidsoppgaver
Saksbehandling på fagområdene barnetrygd og kontantstøtte i henhold til gjeldende regelverk, både nasjonalt og innenfor EØS-området.
Veiledning ved telefonhenvendelser.
Bidra til kvalitet og faglig utvikling på fagområdene.
Kvalifikasjoner
Du må ha minimum 3-årig utdanning fra høgskole eller universitet. Relevant saksbehandlererfaring kan i særlige tilfeller kompensere for utdanningskravet.
Du må ha god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.
Du må ha gode kunnskaper om IKT som arbeidsverktøy.
Det er ønskelig med relevant saksbehandlererfaring.
Personlige egenskaper
Du må evne å arbeide målrettet, nøyaktig og effektivt, samt ha forståelse for og kunne anvende lovverk.
Du må være serviceorientert, fleksibel og omstillingsdyktig.
I avdelingen ønsker vi personer med godt humør og en vennlig, positiv og imøtekommende atferd.
Du må kunne bidra til et godt arbeidsmiljø.
Vi tilbyr
Mulighet for faglig og personlig utvikling.
Spennende og utviklende arbeidsoppgaver.
Inkluderende arbeidsmiljø og fleksible arbeidstid.
Lønn: 442 300 - 488 000 (ltr. 49 - 55)
God pensjonsordning gjennom Statens pensjonskasse (fra lønn trekkes 2 %)
Kontaktinformasjon
Brita Hansen, Avdelingsleder, 941 81 867, brita.hansen@nav.no
Steinar Kalvik, Avdelingsdirektør, 975 88 315, steinar.kalvik@nav.no
Arbeidssted
9800
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:NAV
Referansenr.:4190675075
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 01.03.2020
Om bedriften
NAV (arbeids- og velferdsforvaltningen) leverer arbeids- og velferdstjenester til Norges befolkning og har 19 000 medarbeidere fordelt over hele landet. NAV skal gi mennesker muligheter, og vårt hovedmål er å få flere i arbeid. Vi ser etter deg med pågangsmot og engasjement som ønsker meningsfulle og varierte arbeidsoppgaver.
NAV er en inkluderende arbeidsplass som er preget av mangfold. Vi ønsker at alle kvalifiserte kandidater søker jobb hos oss. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. I lys av inkluderingsdugnaden oppfordrer vi personer med nedsatt funksjonsevne og/eller "hull i CV" om å søke jobb hos oss. De er en verdifull arbeidskraftressurs som NAV trenger. Søkere som tilkjennegir at de har nedsatt funksjonsevne eller hull i CV-en, gjøres oppmerksom på at denne opplysningen kan bli brukt til statistikkformål ifm. regjeringens inkluderingsdugnad dersom vedkommende blir ansatt.
Vi gjør oppmerksom på at CV benyttes til utvidet søkerliste. Dersom du ønsker å unntas fra offentlig søkerliste må dette begrunnes. Se feltet for spesiell vurdering under utfylling av CV. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.