InfoCare Norge søker servicetekniker i Vestfold/Telemark
InfoCare Norge AS søker nå fleksible IT-teknikere/desksupport til engasjementer og på tilkallingsbasis i Vestfold/Telemark.
Prosjektene/arbeidsoppgavene vil variere når det kommer til tidsperspektiver samt kravspesifikasjon.
Som tekniker/desksupport vil du jobbe ute på våre kunders lokasjoner med bla. support, oppdatering, oppsett og utrulling av nytt utstyr. Du som er student eller som søker deltid/ekstra jobb oppmuntres å søke da dette ikke vil være 100% stilling.
Grunnet reising mellom forskjellige lokasjoner er det en stor fordel med tilgang til bil.
Vi søker deg som:
- har IT-bakgrunn, eller er veldig IT interessert
- har IT-teknisk utdannelse, gjerne fagbrev
- har sertifiseringer, men dette er ikke et krav. Nødvendige sertifiseringer vil bli gitt.
- førerkort klasse B og tilgang til bil er en fordel
- snakker godt norsk
- er proaktiv og effektiv
- er imøtekommende og serviceminded
- trives med en variert og aktiv hverdag
- er fleksibel
- liker kundeservice
Studenter med en fleksibel hverdag som kan jobbe i kortere perioder oppfordres til å søke!
Vi tilbyr:
- Opplæring og evt sertifisering på aktuell hardware
- En aktiv og variert arbeidshverdag
- Erfaring fra kjente og internasjonale firma
- Profesjonelle systemer for timeregistrering
- 12% feriepenger
- Erfaring fra ledende aktør i markedet med ca 835 ansatte på 75 lokasjoner i Norden
Registrer din profil/cv allerede i dag! Søknader vurderes fortløpende
Om bedriften
InfoCare er et norsk selskap og i 30 år har selskapet spesialisert seg på tjenester innenfor IT ? og teknologiskutstyr for bedriftsmarkedet (B2B). I dag består InfoCare av 835 ansatte i Norge, Sverige, Danmark og Finland. InfoCare er Nordens største aktør innen installasjon, support og vedlikehold på teknologisk utstyr. Noen av tjenester som tilbys er på-stedet support, feilretting, reparasjon utenfor og innenfor garanti, delehåndtering og logistikk innen IT hardware løsninger. Tjenestene som tilbys er i nært samarbeid med ledende, internasjonale produsenter, outsourcing-selskaper og elektronikkforhandlere. InfoCare håndterer mer enn 400.000 service oppdrag pr.år.
I Norge har InfoCare 13 egne servicepunkter. De er lokalisert i Oslo, Fredrikstad, Moelv, Sandefjord, Kristiansand, Stavanger, Haugesund, Bergen, Sogndal, Møre, Trondheim, Tromsø og Bodø. I tillegg har vi en rekke underleverandører som dekker resterende lokasjoner som er under kontinuerlig oppfølging, for til enhver tid tilpasse dette til kundenes behov. Dette gjør at vi kan håndtere kunder over hele Norge med SLA krav ned mot 4 timer og 1 time for utvalgte klienter. InfoCare er tilgjengelig 24/7/365.
Vårt mål er å levere førsteklasses servicetjenester til våre kunder og partnere.
Er du opptatt av høy servicegrad og teknologi?
Da er du akkurat som oss!!