Helsefagarbeidere ved Bergan omsorgssenter
Org.nr.: Stillingsident: Presentasjon av stillingen :
Vi har følgende stillinger ledige:
100 % stilling for helsefagarbeider i turnus på dag/kveld ved Bergan demens D3
100 % stilling for helsefagarbeider i turnus på natt ved Bergan demens D3
40,1 % stilling for helsefagarbeider i turnus på dag/ kveld ved Bergan demens D3
32,3 % stilling for helsefagarbeider i turnus på dag/kveld ved Bergan demens D3
50 % stilling for helsefagarbeider i turnus på dag/kveld ved Bergan D2
49,12% stilling for helsefagarbeider i turnus på natt ved Bergan D2
40 % stilling for helsefagarbeider i turnus på dag/kveld ved Bergan D2
37,72 % stilling for helsefagarbeider i turnus på dag/kveld ved Bergan D1
Vennligst presiser hvilke stillinger du søker på i søknaden.
Hovedarbeidsområder
- ansvar for veiledning, tilrettelegging og bistand ut fra pasientenes pleie- og bistandsbehov
- medisinutdeling
- dokumentasjon i EPJ
- oppfølging av prosedyrer
- ivareta brukermedvirkning
- samhandling med andre faggrupper og pårørende
- utførelse av generelle arbeidsoppgaver i avdelingen
Kvalifikasjonskrav
- offentlig godkjenning som hjelpepleier eller helsefagarbeider
- gode ferdigheter innen dokumentasjon
- gode ferdigheter i norsk språk, både skriftlig og muntlig
Ønskede kvalifikasjoner
- kurs eller videreutdanning innen geriatri
- demensomsorgens ABC
- gjennomført "Tvang -- Helst ikke"
- erfaring fra arbeid med eldre og demente pasienter
Personlige egenskaper
- gode samarbeidsevner og serviceinnstilling
- gode kommunikasjonsferdigheter
- fleksibilitet
Ved tilsetting vil det bli lagt vekt på personlig egnethet.
Vi tilbyr
- et godt arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere og ledere
- en arbeidsplass med fokus på forbedringsarbeid og utvikling av tjenestene
- gode interne system på sertifisering
- systematisk arbeid knyttet til pasientsikkerhet
Spesielle forhold ved stillingene
Stillingene innebærer for tiden arbeid hver 4. helg.
Øvrige vilkår
Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Se mer om fortrinnsrett her.
Ved tilsetting må godkjent politiattest og egenerklæring helse fremskaffes før arbeidsforholdets start
Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler. Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden. Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.
Søknad
Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.
Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.
Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste. Link til søknadsskjema: Send søknad For mer informasjon kontakt: , Brit Helen Vikhals Avd. D.3, Tlf: +47 71574648, Mobil +47 92201196, Epost: Brit.Vikhals@kristiansund.kommune.no
Om bedriften
Enhet sykehjem består av Frei Sykehjem, Bergan omsorgssenter, Kringsjå sykehjem og en sykehjemsavdeling på Barmanhaugen. Vi disponerer 122 døgnplasser fordelt på 9 avdelinger. I tillegg har vi Rokilde omsorgsboliger med 38 leiligheter der det er døgnkontinuelig bemannet, samt avdeling for Interne tjenester som inneholder vaskeri, kjøkken og støttetjenester.