Personal & Administrasjonskoordinator
Ariemi AS går mot en sterk vekst i 2021, på bakgrunn av dette ønsker vi å styrke teamet vårt for å kunne møte etterspørselen. Har du erfaring innen bemanning og et ønske om nye utfordringer ønsker vi gjerne å høre fra deg.
Arbeidsoppgaver
Koordinere logistikk med bolig
Bestille og håndtere klær/verneutstyr/verktøy
Registrering og ajourføring av personalarkiv
Bestille HMS-kort
Lage arbeidsplaner
Oppfølging av medarbeidere
Arbeidstid
fleksitid med kjernetid 09:00-14:00
Ønskede kvalifikasjoner
Norsk og Engelsk flytende skriftlig og muntlig
førerkort kl B
Gode datakunnskaper
Erfaring fra Bemanningsbransjen
Personlige egenskaper
Blid og imøtekommende
Nøye og pliktoppfyllende
Løsningsorientert
Vi tilbyr
En aktiv hverdag med mange baller i luften.
Gode betingelser for den rette
Frihet under ansvar, samt mulighet for å tilpasse sin egen arbeidshverdag.
Nye og trivelige kontorer i hjertet av Tønsberg
Syns du dette høres ut som noe for deg? Ta kontakt for å høre hva vi kan tilby!
Om bedriften
Ariemi As er et relativt nyetablert selskap innen bemanning. Vi jobber med personell innen bygg&anlegg i hele østlandsområdet. Ariemi har flere tiår med kompetanse innen bemanning og rekruttering, samt et stort kontaktnett i bransjen. Vi jobber med noen av Norges største etreprenører med sterkt fokus på tett samarbeid og kvalitet i alle ledd.