Customer Success Trainee
Kickstart karrieren din gjennom vårt Customer Success Traineeprogram!
I Visma vet vi at fornøyde kunder er nøkkelen til suksess. Derfor har vi et stort fokus på og brenner for kundetilfredshet gjennom hele kundereisen. Vi foretar bl.a. jevnlige spørreundersøkelser, opprettholder et profesjonelt support-apparat og har ambisjoner om world-class kundeservice. Dette er det vi kaller for Customer Success, og som du kan bli en del av!
Har du lederambisjoner og ønsker utenlandserfaring i en av Europas vakreste byer så kan vårt Customer Success traineeprogram være noe for deg. Du vil få en spennende hverdag med bratt utviklingskurve innenfor flere avdelinger og mulighet til eget prosjektansvar. Vårt 2-årige Customer Success traineeprogram er et skreddersydd opplæringsprogram, hvor du vil arbeide innenfor flere avdelinger, deriblant support, Customer Service, Customer Care, marketing og salg.
Du vil få frihet til å styre og ta ansvar for egen utvikling så det er viktig at du er selvdreven og trives med en hektisk og utfordrende hverdag. Med jevnlig oppfølging og råd fra mentor kan du væres sikker på at vi veileder deg og sørger for at du er i trygge hender gjennom hele traineeperioden.
Krav til søker:
-
Nyutdannet innen serviceledelse, business, management, økonomi eller markedsføring (minimum 3 årig utdanning) og/eller relevant erfaring
-
Innovativ - Nytenkende
-
Foretrekker varierte arbeidsoppgaver og ønsker bred erfaring/innblikk (i flere avdelinger) i nordens ledende IT-konsern.
-
Brenner for å skape god kundereise og levere world class customer service
-
Engasjert og selvdreven
-
Lederambisjoner
Vi kan tilby:
-
En bred innsikt i kundebehandling og forretningsdrift
-
Prosjekt på tvers av avdelinger
-
Et skreddersydd opplæringsprogram
-
Oppfølging av en erfaren og dedikert mentor
-
Verdifull utenlandserfaring
-
Et unikt sosialt miljø
-
Sosiale og sportslige eventer
-
Moderne kontorlokaler i Krakows bykjerne
Visma gjør virksomheter mer effektive gjennom å levere programvare, outsourcingstjenester, innkjøpsløsninger, innfordringstjenester, butikkdataløsninger, samt IT-relatert utviklings- og konsulentvirksomhet. Vi forenkler og automatiserer virksomhetsprosesser innenfor både privat og offentlig sektor
Visma Mamut AS er et selskap i Visma. Visma Mamut AS ble etablert i 1994 og er en ledende leverandør av administrative programvareløsninger og Internettbaserte tjenester til små og mellomstore virksomheter i Norge. Visma Mamut AS tilbyr komplette og brukervennlige løsninger til markedets beste forhold mellom pris og ytelse med integrerte løsninger for økonomistyring/regnskap, salgsstøtte, kunde- og kontaktoppfølging (CRM), innkjøp/logistikk, lønn/personal, prosjektstyring og e-handel. Mer enn 50.000 kunder i Norge forenkler hverdagen med løsninger fra Visma Mamut AS.
Spørsmål om stillingen
Silje Rong
Telefon: +48 501 046 458