ASKO OPPLAND AS ser etter ny dyktig innkjøper og kundebehandler
ASKO OPPLAND AS
Leira i Valdres
Om jobben
Type ansettelse
Engasjement, heltid 100%
Antall stillinger
1
Nå har du en unik mulighet å søke på et spennende engasjement i minimum 1 år med mulighet for fast stilling. Du ansettes som innkjøper og kundebehandler. En stilling der du får både variasjon og et unikt innblikk i hele verdikjeden vår.
Innkjøperen vil bli en del av vårt innkjøpsteam som på sikt skal gjøre innkjøp til flere ASKO- selskap i landet. En mindre del av stillingen vil tillegges oppgaver på kundeservice.
Sentrale arbeidsoppgaver:- Daglige innkjøp og kontakt med våre leverandører
- Prognosearbeid og parametervedlikehold
- Forberede sesonger og oppfølging av varegrupper
- Ta initiativ og iverksette tiltak for å nå avdelingens og bedriftens mål
- Grunnleggende kunnskaper innen logistikk
- Relevant utdanning
- Gode IT-kunnskaper
- Evne til å se helheten for vareflyt gjennom hele verdikjeden
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, samt evne til å takle høyt tempo
- Resultatorientert og målrettet
- Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- En interessant, fremtidsrettet og utfordrende stilling i et velorganisert og krevende miljø
- Et godt arbeidsmiljø blant dyktige medarbeidere
- Gode sosiale ordninger
- Lønn etter avtale
- God opplæring
Spørsmål kan rettes til Marked- og logistikksjef Ragnhild Strømmen Strand Tlf 47 30 58 36
Etter samtykke fra aktuelle kandidater vil bakgrunnskontroll bli gjennomført.
Søknadsfrist: 7. juli
Oppstart: 1. oktober eller etter nærmere avtale
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted