Avdelingsleder
Org. nr: - Stillingsident: 4380727326 Presentasjon av stillingen:
Presentasjon av arbeidssted
Nav Bergenhus sosialtjeneste yter sosiale tjenester til Bergenhus sine 37000 innbyggere.
Sosialtjenesten har 110 dyktige medarbeidere, i et trivelig arbeidsmiljø.
Vi er opptatt av å holde en høy faglig standard, og yte god service til våre brukere.
Vi ønsker medarbeidere som vil være med å utvikle tjenesten både faglig og sosialt.
Presentasjon av stillingen.
Avdelingsleder i avdeling for Arbeid og Kvalifisering, 100%, fast
Arbeidsoppgaver
- Personalansvar for 10 til 15 medarbeidere
- Faglig veiledning av ansatte
- Godkjenning av vedtak etter lov om sosiale tjenester
- Holde oversikt over avdelingen sin utvikling når det gjelder både brukere og økonomi.
- Faglig ansvarlig for arbeidet som utføres i avdelingen.
- Aktivt utvikle avdelingen slik at en yter gode tjenester til tjenesten sine brukere.
- Delta aktivt i kontorets ledergruppe med tanke på å utvikle og forbedre tjenesten.
Kvalifikasjoner
- Det er krav om utdanning som sosionom
- Der er krav om minst 5 års erfaring fra Nav sosialtjeneste
- Der er krav om minst 2 års erfaring fra stilling meg personalansvar i sosialtjenesten
- Det er krav om erfaring fra faglig ledelse innenfor sosialtjenesten
- Personlig egnethet for stillingen vil bli sterkt vektlagt.
- Du må ha gode evner til å både arbeide selvstendig og kunne samarbeid med andre.
Utdanningsretning
- Sosionom
Utdanningsnivå
- Høyskole / Universitet, Hovedfag / Mastergrad
- Høyskole / Universitet, Diplom- / Bachelorgrad
Personlige egenskaper
- Vi ønsker en person som er strukturert, har stor arbeidskapasitet, samt evne til å trives i en travel og uforutsigbar arbeidssituasjon.
- Personen må ha god formidlingsevne både skriftlig og muntlig, og ha evne til å kunne formidle kompliserte spørsmål/svar på en god og tydelig måte.
- Evne og forutsetninger for å skape gode relasjoner og godt internt/ eksternt klima for samarbeid
Vi tilbyr
- Et meningsfylt og spennende arbeidsfelt.
- Trivelig arbeidsmiljø.
- Gode muligheter for personlig fagligutvikling.
- Garantilønn
- God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring.
- Høyt faglig nivå
- En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
- Fleksibel arbeidstid
- Dekning av flytteutgifter etter nærmere regler.
Kontaktinformasjon
Gitle Lunde, sosialsjef, 55567217
Berit Eikevik, Avdelingsleder, 55567229
Arbeidssted
Valkendorfsgate 6
5012 Bergen
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Bergen kommune
Referansenr.:4380727326
Stillingsprosent: 100%
Søknadsfrist: 10.05.2021