Telefoni/ merkantilt på Bilsenter Østlandet 2432-2019-03
NAV Bilsenter Østlandet har ansvaret for saksbehandling og formidling av bil og spesialutstyr for åtte fylker i Øst - Norge.
Vi har ledig fast stilling som førstekonsulent kode 1408 med ansvar for telefoni og merkantile oppgaver ved Bilsenter Østlandet.
NAV Hjelpemiddelsentral Oslo og Akershus er et ressurs- og kompetansesenter. Vi har ca. 320 medarbeidere og formidler hjelpemidler, både tekniske og andre hjelpemidler som tolk for døve og døvblinde.
Sentralen er lokalisert i nye og moderne lokaler på Økern i Oslo. I tillegg til Administrasjonsavdelingen er organisasjonen oppdelt i fem hovedområder, Bilsenter Østlandet, Søknad og service, Rådgivning og veiledning, Lager og teknisk og Tolk.
Arbeidsoppgaver
- Ta imot telefoner til Bilsenter Østlandet
- Orientering om status i behandlingssituasjonen for enkeltbrukere
- Administrasjon av innkommet og utgående post, samt elektronisk post
- Journalføre oppgaver i Gosys
- Registrere samtaler og opprette kontakt bruker oppgaver i Modia
- Andre administrative oppgaver på biladministrasjonen
Kvalifikasjoner
- Fullført utdannelse tilsvarende bachelor.
Relevant arbeidserfaring og/eller fagbrev kan kompensere for utdanningskrav. - God kommunikasjonsevne og gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig.
- Erfaring fra kundesenter/telefoni og bruk av Telias sentralbordløsning.
- Kunne Gosys, Modia, OeBS fagsystemer.
Personlige Egenskaper
- Har evne til å takle høyt arbeidstempo, holde hodet kaldt, og takle det uforutsette.
- Trives med å arbeide i team og passe inn i teamet
- Er fleksibel og selvgående.
- Punktlig
- Har allsidig og praktisk erfaring på arbeids- og ansvarsområdene.
- Behersker data som arbeidsverktøy
Vi tilbyr
- Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver
- Et aktivt og engasjert arbeidsmiljø
- Lønnsspenn Kr 435 500 - 464 800
- God pensjonsordning gjennom Statens Pensjonskasse (fra lønnen trekkes 2 %)
- Fleksitid
- Treningstime i arbeidstiden
NAV er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. NAV er IA-virksomhet, og vi vil legge forholdene til rette for søkere med redusert funksjonsevne.
Spørsmål om stillingen kan rettes til Tor Opdahl, telefon 958 57 484.
Søknad og CV sendes via lenken nedenfor. Vi gjør oppmerksom på at CV benyttes i utvidet søkerliste. Vitnemål og attester tas med på et eventuelt intervju.
Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette opplyses om og begrunnes i søknaden. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Kontaktinformasjon
Tor Opdahl, Gruppeleder, 958 57 484
Arbeidssted
Oslo
Nøkkelinformasjon:
Annonsør:NAV
Ref. nr.:2432-2019-03
Stillingsbrøk: 100%
Fast
Antall stillinger: 1
Søknadsfrist: 22.02.2019
https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4024581448&company_id=2793870776&culture_id=NB-NO
For elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]
*Arbeids- og velferdsforvaltningen
Om bedriften
NAV leverer arbeids- og velferdstjenester til Norges befolkning og har 19 000 medarbeidere fordelt over hele landet. NAV skal gi mennesker muligheter, og vårt hovedmål er å få flere i arbeid. Vi ser etter deg med pågangsmot og engasjement som ønsker meningsfulle og varierte arbeidsoppgaver
Vi ønsker en arbeidsplass preget av mangfold, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss. NAV er IA-virksomhet og vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for dette