Ønsker du å jobbe som personlig assistent?
Beskrivelse av stillingen:
Jeg er en positiv, sosial og oppegående jente i 20-årene som bor i Moss. Jeg har grunnet en ulykke havnet i rullestol, og trenger derfor hjelp til tilrettelegging og bistand i alle hverdagslige gjøremål. Grunnet funksjonsnedsettelsen min trenger jeg brukerstyrte personlige assistenter døgnet rundt.
Jeg er selv arbeidsleder for mine assistenter, og skal nå ansette flere personlig assistenter i større stillinger (50%, 70 % og 100%). Arbeidstider kan være på dagtid, ettermiddag, kveld og netter både i ukedager og helger.
Arbeidsoppgaver:
Arbeidsoppgavene vil bestå i å assistere med alt livet har å by på og å følge meg hvor enn jeg er. Alt av arbeid, oppgaver og aktiviteter som trengs og ønskes i et hjem og ellers i livet, ærender alene eller sammen med meg, husarbeid, matlaging, personlige gjøremål til kjøring og forskjellig sosial aktivitet. Du må kunne tilpasse deg at jobben noen dager er rutinepreget og forutsigbar, mens andre dager kan bli ganske annerledes enn planlagt.
Egenskaper:
Viktige egenskaper for meg er at du er fleksibel, pålitelig, ansvarsfull og at du har et godt humør. Du må kunne jobbe selvstendig og ta initiativ -- se hva som trengs, men også ha gode evner til å samarbeide og kommunisere med meg. Det er også fint om du er sosial, utadvendt og glad i shopping.
Jeg foretrekker et åpent og ungt sinn i forbindelse med at jeg anser god kjemi som svært viktig for begge parter. Å være spontan nok til å kunne ta ting på sparket med sans for både orden og humor er viktig for meg. Fint om du er fysisk aktiv og ved god helse, da det i enkelte tilfeller vil være noen tyngre arbeidsoppgaver.
Kvalifikasjoner:
- Være fleksibel og kunne stille opp på kort varsel
- Være omgjengelig og enkel å omgås
- Ha godt humør og humor
- Være kvinne i noenlunde samme alder som meg. Dette av hensyn til arbeidets art
- Over 18 år
- Gode kommunikasjonsevner på norsk
- Førerkort klasse B og helst egen bil
- Godkjent politiattest
Hva AssisterMeg tilbyr:
- Konkurransedyktig lønn
- Forsikring
- Kurs og kompetanseheving
- Støtte til dekning av treningsavgift
- Tilgang til personalrabatter på utvalgte produkter og tjenester
- Et godt arbeidsmiljø basert på grunnleggende respekt for den enkelte medarbeider
Søknadsfrist snarest.
Om bedriften
AssisterMeg ble startet i 2006, og var blant de første private leverandørene av brukerstyrt personlig assistanse (BPA) til mennesker som har en funksjonshindring i Norge. Brukerstyrt vil si at den som har assistanse selv styrer hvem som skal være assistent, hva assistenten skal gjøre samt hvor og når assistansen finner sted. Slik blir assistansen skreddersydd rundt kundens behov og gir frihet til å leve slik man velger. Vi jobber for å gjøre det så enkelt så mulig for våre kunder å ha BPA og vi bygger vårt konsept på beste praksis og lang erfaring. Vårt verdigrunnlag er likeverd og inkludering gjennom styring i eget liv. AssisterMeg fusjonerte med Olivia Assistanse i mai 2021, og er et datterselskap i Team Olivia.