Vi søker etter Fagkoordinator i Psykososial Beredskap
Helsetjenester, Drammen kommune
Rosenkrantzgata 17, 3018 Drammen
Om jobben
Stillingstittel
Vi søker etter Fagkoordinator i Psykososial Beredskap
Type ansettelse
Fast, deltid 60%
Arbeidstid
Dagtid
Arbeidsspråk
Norsk eller skandinavisk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest mandag 25. november
Vi søker etter en 60 % dag stilling som Fagkoordinator i Psykososial beredskap (PSB). PSB ligger for tiden under avdelingsleder for sykepleiertjenesten, og de samarbeider tett med legevaktsdriften.
For stillinger der det er krav om politiattest, etter gjeldende lover vil dette bli innhentet i forbindelse med signering av arbeidsavtalen, før tiltredelse.
Arbeidsoppgaver
Drammen kommune er lovpålagt å sørge for nødvendige og forsvarlige helse- og omsorgstjenester. Kommunen skal sørge for en helhetlig, tilrettelagt og samordnet tjeneste. En integrert del av dette er ansvaret for å levere psykososiale tjenester ved kriser, ulykker og katastrofer. Psykososial oppfølging inneholder aspekter med både helsefaglig og sosialfaglig tilnærming. Hovedoppgaver i stillingen vil være å koordinere, kvalitetsikre og følge opp saker i forbindelse med klienter og samarbeidspartnere. En viktig oppgave vil være kommunikasjon med samarbeidspartnere og utvikling av tjenesten, samt kvalitetsikre og utvikle rutiner og prosedyrer. Fagkoordinator vil være den som har ansvar for turnus og oppfølging av nyansatte.
Kvalifikasjoner
- Må ha bachelor i helse -eller sosialfag
- Gjerne relevant videreutdanning
- Erfaring fra tilsvarende tjenester er en fordel
- Evne til å kommunisere med ulike mennesker med klart språk
- For søkere med annen utdanning enn norsk, kreves dokumenterte språkkunnskaper skriftlig og muntlig på nivå B2. Dette gjelder ikke skandinaviske søkere. Dokumentasjon vedlegges søknaden.
Personlige egenskaper
- Er modig , engasjert, romslig og kompetent
- Har gode evner til å jobbe selvstendig, men ser også verdien i det og jobbe i team
- Du er positiv, og har høy relasjonskompetanse
- Du er fleksibel og lett for å omstille deg
- Meget god evne til å samarbeide/samhandle
- Det vektlegges personlig egnethet til stillingen, stikkord vil være empati, ydmykhet, omsorg, evne til å tåle uforutsigbarhet og stress
Vi tilbyr
- Et godt arbeidsmiljø
- Du vil få gundig opplæring og det legges vekt på personlig utvikling
- Lønn etter gjeldene tariff ifht kompetanse
- Gode pensjonsordninger
- Tiltredelse etter avtale
Vedlagt søknaden legges relevante vitnemål og attester. Vitnemålsportalen skal benyttes for vitnemål som er registrert i denne portalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse eller NOKUT.
I henhold til Offentleglova kan vi være forpliktet til å offentliggjøre opplysninger om søkere som har bedt om å bli unntatt offentlighet.
Kontaktinformasjon
Groth, Torill Elisabeth, Avdelingsleder, 97170220, torill.elisabeth.groth@drammen.kommune.noArbeidssted
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Drammen kommuneReferansenr.: 4882615669
Stillingsprosent: 60%
Fast
Søknadsfrist: 25.11.2024
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2790477
- Hentet fra
talentech
- Referanse
77c0ddc7f28c42b4bb961c81bdc0dbb9