Hjemmetjenesten Nord har ledig stilling som driftskoordinator
Harstad kommune
Hjemmetjenesten
Om jobben
Type ansettelse
Annet, heltid
Antall stillinger
1
Er du vår nye medarbeider?
Vi har fra 01.09.2020, ledig 100 % stilling som driftskoordinator.
Kvalifikasjonskrav:
Norsk autorisasjon som sykepleier, med relevant erfaring og/eller videreutdanning.
Grunnleggende kunnskap om turnus og turnusplanlegging.
Erfaring med bruk av administrative verktøy er en fordel.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
For deg som ikke har norsk som morsmål: Du må vise at du kan snakke og skrive godt norsk. Dette kan du gjøre på to måter. Du kan levere dokumentasjon på bestått norskprøve nivå B2, eller du kan vise det gjennom en godt skrevet søknad og en samtale.
Arbeidsoppgaver:
Bistå avdelingsleder med gjennomføring og planlegging av daglig drift.
Være pådriver for at tjenesten drives med kvalitet og at den er faglig forsvarlig i henhold gjeldende styringsdokumenter.
Bidra til opplæring av ansatte (lokale prosedyrer, internundervisning, legemiddeldelegasjoner).
Sikre at studenter og elever/lærlinger blir godt mottatt og at praksisperiodene er godt organisert.
Oppfølging av vedtak/e-meldinger samt oppfølging av møter med sykehus og fastleger.
Være stedfortreder for avdelingsleder.
Litt om oss:
Enhet for hjemmetjenester er inndelt i 5 avdelinger. Enheten yter tjenester til hjemmeboende, herunder hjemmesykepleie, praktisk bistand, psykisk helsehjelp, støttekontakt og brukerstyrt personlig assistent. Hjemmetjenesten Nord har base ved Bergseng bosenter.
Vi i hjemmetjenesten har fokus på hverdagsmestring, kvalitet, trygghet, forutsigbarhet og selvstendighet. Vi kan tilby deg et godt og inkluderende arbeidsmiljø, med mange spennende utfordringer og arbeidsoppgaver.
I Harstad kommune får du:
Faglig oppdatering gjennom blant annet e-læringskurs i KS Læring.
Gode avtaler med treningssentre i byen og eget bedriftsidrettslag.
Tariffestede pensjons- og forsikringsordninger, samt flyttegodtgjørelse i henhold til kommunens arbeidsreglement.
Annen informasjon:
Søknaden sender du elektronisk på denne siden (Søk på stilling).
Det er dessverre ikke mulig å sende med vedlegg til søknaden. Du må derfor ta dette med dersom du kommer til intervju.
For tilsetting innenfor oppvekst, barnevern eller helse- og omsorg kreves det godkjent politiattest forevist før tilsetting.
Dersom du trenger hjelp til innlogging eller til å opprette deg som bruker, ta kontakt med regnskapsenheten@harstad.kommune.no
I henhold til offentlighetsloven kan søknaden offentliggjøres selv om du har bedt om å ikke bli oppført på offentlig søkerliste. Vi gir deg beskjed hvis dette skulle være tilfelle.
Harstad kommune ønsker ikke tilbud fra rekrutteringsfirma eller annonsører.
Om bedriften
Harstad kommune er Nord-Norges tredje største by, med 25 000 innbyggere. Vi er et naturlig midtpunkt i landsdelens mest folkerike område. Vi har et variert næringsliv, et rikt handelstilbud, landsdelens største kulturhus, festivaler og festspill. Her finner du gode bomuligheter, både urbant og landlig. Det er kort vei til barnehageplass, skoler og fantastisk natur. Harstad er liten nok til å bli kjent med mange, og stor nok til nye opplevelser og gleder hver dag. Stikkord for vår virksomhet er felles verdiplattform, klart språk, kontinuerlig forbedring og medarbeiderdrevet utvikling av våre tjenester.
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
659848
- Sist endret
17. august 2020
- Hentet fra
Harstad kommune
- Referanse
public.harstad.kommune.no/recruitment/opening?4761