Fastlønn og gode bonusordninger, hos Norges Beste Arbeidsplass
ABMARKETING AS
Karoline Kristiansens vei 3, 0661 Oslo, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel
Fundraiser eller Salgskonsulent
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk eller skandinavisk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk snarest mulig
Vi er stolte og takknemlige for å være i listen over Norges beste arbeidsplasser gjennom Great Place to Work Norge.
Fun fact: De fleste av våre ansatte fikk faktisk høre om oss gjennom en venn som allerede jobber her, og mange har byttet fra andre salgsbyråer til oss. Anonyme undersøkelser viser at hele 95% anbefaler jobben til sine venner og familie. Se bildene nedenfor, for tallenes tale fra våre medarbeidere.
Fundraising eller Tjenestesalg?
Fundraising:
Vil du være med på å hjelpe mennesker, og redde liv, gjennom humanitære organisasjoner? Det har dessverre aldri vært større behov for bistand enn det er akkurat nå.. Vi søker derfor etter flere fundraisere som ønsker å være med å bidra på våre viktigste oppdrag i Oslo, Bergen og Stavanger. I våre humanitære prosjekter samler vi inn penger ved å møte privatpersoner ansikt til ansikt, med mål om å få dem til å bli månedlige givere til anerkjente norske veldedighetsorganisasjoner.
Tjenestesalg:
Vil du utvikle deg gjennom produktsalg og fordype deg i salgsfaget? Vi jobber med store merkevarer som ønsker å få sine produkter solgt, og vi har ledige stillinger ved alle våre avdelinger i Oslo, Bergen og Stavanger. I våre tjenestesalg er jobben vår å selge våre oppdragsgiveres produkter på deres premisser, slik at vi kan bidra til deres kundevekst. Jobben er å innhente lojale kjøpere av diverse former for abonnement og tjenester.
Om oss og jobben:
AB Marketing er (faktisk) det raskest voksende salgs- og markedsføringsbyrået i Norge når det gjelder direktesalg og fundraising. Vi er en jordnær gjeng som jobber på ulike team – noen på stand/felt, andre på dør til dør. Noen driver med "klassisk" tjenestesalg av produkter, mens andre fokuserer på fundraising/veldedighet. Så her har du sjansen til å velge det som passer deg best.
Ettersom at vi tilbringer mye tid på vei til og fra jobb, legger vi til rette for at reiseveien er så behagelig som mulig med nye, gode biler som har god ventilasjon, lydanlegg og rekkevidde.
I følge våre medarbeidere har vi 96% tilfredshet på vår "ledelsesadferd, gjennom medarbeiderundersøkelsen til Great Place To Work. Det er en flat organisasjonsstruktur hos oss. Alle skal føle seg likeverdige uavhengig av stilling. Ledelsen skal bistå med nøye opplæringsløp og hverdagslige instrukser - ikke peke med fingeren og være bedrevitere.
Ved å mestre salg og samtaler ansikt til ansikt vil du bygge verdifuller erfaringer med relevans for blant annet relasjoner, nettverking, presentasjoner, taler, you name it.
Er du klar for å bli en del av Norges beste arbeidsplass og hjelpe oss med å skape en bedre verden, samtidig som du utvikler deg selv og tjener godt? Vi tilbyr deg:- Respektabel lønn:
Vi tilbyr svært konkurransedyktige lønnsmodeller, med solid fastlønn og bonus, eller rene provisjonsløsninger for de som søker større risk/reward. Vi hører fra erfarne selgere at vi har de beste modellene i bransjen. Dette ser vi ved at våre medarbeidere forblir lenge hos oss, i motsetning til bransjestandarden. Vi arrangerer også konkurranser med premier, som blant annet kinobilletter, reiser og klokker. - Verdifulle produkter og tjenester:
Jobb med produkter og tjenester som gir verdi til kundene og som du kan være stolt av å selge. Vi samarbeider med noen av Norges største merkevarer, både innenfor kommersielle produkter og humanitære organisasjoner. - Utviklingsmuligheter:
Få faglig og personlig utvikling gjennom vårt eget salgssakademi. Du vil også ha tett oppfølging og coaching fra erfarne salgsledere som vet hva som skal til for å lykkes i bransjen. - Inspirerende arbeidsmiljø:
Vi vet hvor viktig et godt arbeidsmiljø er for at vi alle skal lykkes. Vi er en sosial og levende bedrift, med alt fra bordtennis på kontoret og folk som trener sammen, til middager og afterwork. Her tar vi være på hverandre og sørger for at alle har det bra. - "Frihet under ansvar":
Vil du ikke jobbe, så jobber du ikke. Vi stoler på at våre folk drar på jobb fordi de ønsker, ikke fordi de må. Samtidig ser vi bransjens laveste sykefravær på 1,9% over 12 måneder. Vi har selgere som jobber full- og deltid. Teamene jobber vanligvis fra 14:00 til 21:00. Standteamene jobber fra 9:00 til 17:00. Noen velger også å jobbe i helgen. - Karrieremuligheter:
Vi ønsker ikke å gi lovnader vi ikke kan holde, så vi vil ikke lokke deg med løfter om karrierestiger og poetiske titler. Her er alle like mye verdt. Når det åpner seg muligheter for flere ledere, på grunn av vår vekst, er vi alltid takknemlige for flere, nye ledere. For å kvalifiseres til en lederstilling må du kun være deg selv og gjøre ditt beste. Det stilles ikke skyhøye og uoppnåelige krav. - Lokasjon:
Vi har hovedkontor sentralt ved Helsfyr i Oslo og avdelinger sentralt i både Bergen og Stavanger. For de som ønsker er vi også på reisefot, slik at vi kan gjennomføre aktiviteter i hele landet.
Høres dette ut som noe for deg?
Kult! Du kan ta kontakt eller sende CV og søknad, så finner vi ut om dette er en god match. Vi ansetter fortløpende, og har mulighet å vente på deg med riktige evner.
For ytterligere informasjon eller spørsmål:
Ta kontakt med meg, så hjelper jeg til.
Kontaktinformasjon
Epost: rasmus@abmarketing.no, eller mobil: +47 46 30 54 32
Søknad og CV kan også sendes via vår rekrutteringsportal:
https://abmarketing.recman.no/register.php
Gleder meg til å høre fra deg! :)
Kontaktperson for stillingen
Om bedriften
Sektor
Privat
Nettsted