Erfaring med konsernregnskap og tilgjengelig for rask oppstart?
Centric Finance Professionals AS
Kirkegata 15, 0153 Oslo
Om jobben
Stillingstittel
Senior regnskapsmedarbeider
Type ansettelse
Engasjement, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
For en av våre kunder innen eiendomsbransjen søker vi en senior regnskapsmedarbeider som kan tiltre på kort varsel. Kunden er i en omstruktureringsfase og skal implementere nye systemer, og har derfor behov for en ekstra ressurs som kan bistå med oppgaver knyttet til konsolidering og konsernregnskap, samt forberedelse og utarbeidelse av årsoppgjøret. Vi søker en kandidat med solid regnskapserfaring, som jobber godt selvstendig og er fleksibel til å utføre ulike oppgaver etter behov i denne perioden.
På denne arbeidsplassen vil du bli en del av et økonomi team på 5 personer. Det er et sterkt og godt miljø både faglig og sosialt, med hyggelige og inkluderende kollegaer. Det er svært fine lokaler med god lunsj og med mulighet for parkering og sykkelparkering.
Oppgaver vil være:
Ønskede kvalifikasjoner:
Oppstart og varighet:
Snarest mulig, med varighet ut juni 2025.
Så hvorfor skal du søke jobb via oss i Centric Finance?
Vi i Centric er revidert arbeidsgiver som er et viktig kvalitetsstempel for bemanningsbedrifter.
Det betyr at du som arbeidstaker hos oss kan føle deg trygg på at vi jobber med kvalitet i alle ledd, og sørger for at du blir tatt godt hånd om. Vi sørger for at du får rettferdige og konkurransedyktige betingelser hos din oppdragsgiver på lik linje med de fast ansatte i selskapet dersom du er innleid i et oppdrag. Videre vil du få tildelt en personlig rådgiver som vil gi deg tett oppfølging og sikre at du føler deg svært godt ivaretatt av både oppdragsgiver og Centric som øvrig arbeidsgiver.
Er du den vi leter etter? Send din søknad og CV til oss så snart som mulig!
Vi ser frem til å høre fra deg!
På denne arbeidsplassen vil du bli en del av et økonomi team på 5 personer. Det er et sterkt og godt miljø både faglig og sosialt, med hyggelige og inkluderende kollegaer. Det er svært fine lokaler med god lunsj og med mulighet for parkering og sykkelparkering.
Oppgaver vil være:
- Strukturere, tilpasse og dokumentere inputfiler for diverse beregninger (rente-, skatte- og gevinstberegning, andre filer).
- Bistå i årsoppgjøret med skatt, vurderinger og dokumentasjon.
- Delta i testfasen mot konsolideringssystemet.
- Dokumentere konsernposteringer og lage oversikt over merverdier, nedskrivninger av aksjer, eiendommer og prosjekter.
- Hjelpe til med konsolidering og dokumentasjon, samt gjøre klar til årsoppgjør.
- Utvikle og implementere rutiner, inkludert et Excel-ark som alle kan bruke.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Solid regnskapserfaring A-Å.
- Erfaring med konsernregnskap og konsolidering.
- Erfaring med eiendom er en fordel, men ikke et krav
- Erfaring med Visma Business og konsolideringssystemer er en fordel
- Meget gode ferdigheter i Excel.
- Evne til å jobbe selvstendig og proaktivt, samt være trygg på egne vurderinger.
Oppstart og varighet:
Snarest mulig, med varighet ut juni 2025.
Så hvorfor skal du søke jobb via oss i Centric Finance?
Vi i Centric er revidert arbeidsgiver som er et viktig kvalitetsstempel for bemanningsbedrifter.
Det betyr at du som arbeidstaker hos oss kan føle deg trygg på at vi jobber med kvalitet i alle ledd, og sørger for at du blir tatt godt hånd om. Vi sørger for at du får rettferdige og konkurransedyktige betingelser hos din oppdragsgiver på lik linje med de fast ansatte i selskapet dersom du er innleid i et oppdrag. Videre vil du få tildelt en personlig rådgiver som vil gi deg tett oppfølging og sikre at du føler deg svært godt ivaretatt av både oppdragsgiver og Centric som øvrig arbeidsgiver.
Er du den vi leter etter? Send din søknad og CV til oss så snart som mulig!
Vi ser frem til å høre fra deg!
Om bedriften
Centric Finance Professionals er spesialister på bemanning og rekruttering innen økonomi og arkiv. Vi tilbyr faglig utvikling og utfordrende oppdrag hos noen av landets mest spennende selskaper.
Sektor
Privat
Nettsted