Fagkoordinator
Org. nr: - Stillingsident: 4260874426 Presentasjon av stillingen:
Solgården bo- og omsorgssenter - forsterket skjermet enhet -- søker spesialsykepleier til stilling som fagkoordinator - 100% stilling - fast
Solgården bo- og omsorgssenter er en del av en stor, innovativ, allsidig og spennende virksomhet i Asker kommune, Heldøgnsomsorg 1
Heldøgnsomsorg 1, består av 7 tjenestesteder: Vardåsen-, Solgården-, Gullhella-, Holmentunet-, Nesbru-, Asker bo- og omsorgssenter samt Søndre Borgen akutt og korttidsavdeling.
Da vår fagkoordinator går av med pensjon, trenger forsterket skjermet enhet ved Solgården bo- og omsorgssenter en ny dyktig sykepleier til å tre inn i denne stillingen.
Fagkoordinators rolle er å bistå avdelingsleder i den daglige driften, prioritere og fordele arbeidsoppgavene og legge til rette for at arbeidet gjennomføres på en faglig forsvarlig måte.
Forsterket skjermet enhet har 8 plasser for personer med demens preget av atferdsmessige psykiatriske symptomer. Enheten har et flott tverrfaglig miljø bestående av sykepleiere, vernepleier og hjelpepleiere, og benytter seg også av husets fysioterapeut og musikkterapeut. Vi har et veldig godt samhold, og hverdagen er preget av gode faglige diskusjoner.
Fagkoordinator går i 2-delt turnus, med arbeid hver 4. helg. Stillingen er ledig fra 01. september 2020.
Arbeidsoppgaver
- Koordinere det daglige arbeidet på avdelingen.
- Ansvar for den helhetlig pleien til avdelingens brukere.
- Ansvar for å følge opp medisinsk behandling og oppgaver i tråd med pasientforløpet.
- Aktivt bruke kartleggingsverktøy for å kunne iverksette og evaluere tiltak hos brukerne på avdelingen
- Koordinere tverrfaglig samarbeid med andre aktører
- Delta i faglig samarbeid på tvers av tjenestesteder
- Koordinere fagutvikling i avdelingen.
- Være bindeledd mellom leder og de ansatte på avdelingen
- Stedfortreder for avdelingsleder
Kvalifikasjoner
- Norsk autorisasjon som sykepleier
- Erfaring fra arbeid med personer med demens preget av atferdsmessige og psykiatriske symptomer.
- Det er ønskelig med videreutdanning i demens /geriatri/psykiatri
- Gode ferdigheter innen IKT
- For fremmedspråklige, dokumentere og ha bestått B2
Personlige egenskaper
Vi ønsker deg som:
- er faglig trygg og har kompetanse innen demens
- er interessert i å jobbe med personer med demens og som takler å stå i utfordringer
- liker å veilede andre og bidrar til å styrke andres kompetanse
- har erfaring i å samarbeide med pårørende,
- har et godt klinisk blikk med god observasjons-, vurderings- og handlingskompetanse
- er åpen for nye ideer og faglig utvikling
- er en lagspiller
- tenker velferds-teknologiske løsninger
- har gode samarbeidsevner
- Personlig egnethet og motivasjon for stillingen vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- 100% fast stilling i todelt turnus med for tiden arbeid hver 4. helg.
- Opplæring og veiledning.
- Et bra arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse hvor det er muligheter for å være med å utforme egen arbeidsplass, hvor utvikling og faglig kvalitet har høyt fokus.
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver.
- Lønn etter kommunens lønns- og stillingsregulativ.
- Gode pensjons og forsikringsordninger.
Kontaktinformasjon
Elwira Natalia Kawecka-Nygaard, Avdelingsleder, 90815626
Arbeidssted
Kirkeveien 104
1384 Asker
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Asker kommune
Referansenr.:4260874426
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 01.09.2020
Om bedriften
Det er krav om godkjent politiattest for den som ansettes i stillingen.
Asker kommune er, etter at Hurum, Røyken og Asker slo seg sammen 1. januar 2020, landets åttende største kommune med om lag 94 000 innbyggere og 6 500 ansatte. Vi legger FNs bærekraftsmål til grunn for arbeidet med å videreutvikle askersamfunnet. Sammen med innbyggerne legger vi til rette for et levende lokaldemokrati med gode nærdemokratiske ordninger. Vi satser på innovasjon og digitalisering, og vi skal gi gode og likeverdige tjenester til innbyggerne. Asker kommune er en kunnskapsorganisasjon hvor medarbeiderne er den viktigste ressursen og står for en profesjonell forvaltning og en god og tilgjengelig innbyggerservice.
Asker kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Asker kommune følger offentlighetsloven. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis det bes om unntak fra offentlig søkerliste. Begrunnelsen for unntaket vil bli vurdert i forhold til reglene i offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn for unntak, vil søker bli kontaktet.