Vi søker rådgiver Økonomi- og virksomhetsstyring!
Er du en engasjert økonom med stor arbeidskapasitet, godt humør og hjerte for offentlig sektor? Er du i tillegg opptatt av å bidra til et godt og effektivt arbeidsfellesskap, godt samarbeid og god delingskultur, så håper vi du søker jobb hos oss.
Økonomi- og virksomhetsstyring er del av kommunens stab sammen med Utvikling og digitalisering og HR og kommunikasjon, med til sammen 20 ansatte.
Løten kommune jobber for tiden med utvikling av et helhetlig system for virksomhetsstyring med Framsikt som verktøy. Vil du være med på denne utviklingsreisen?
Løten kommune har Midtpunkt med mangfold som visjon. Løten kommunes kjerneverdier er: Respekt – Ansvar – Mot.
Arbeidsområder
- Analyse og styringsinformasjon
- Budsjett-, prognose- og planarbeid
- Opplæring, rådgivning og veiledning til ledere på alle nivåer
- Bruk og utvikling av kommunens styringssystemer
- Prosess- og forbedringsarbeid
- Saksbehandling innenfor fagområdet
Virksomheten er i stadig utvikling, så endring i oppgaver må kunne påregnes.
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning innen økonomi/regnskap på høgskole-/universitetsnivå, minimum bachelornivå
- Erfaring fra virksomhets- og økonomistyring, gjerne fra kommunal sektor
- Erfaring fra analyse- og utredningsarbeid
- God digital kompetanse og interesse for digitalisering
- God norsk skriftlig og muntlig formidlingsevne
- Det er en fordel om du har kjennskap til relevante fagsystemer som Framsikt og Unit4 ERP
Personlige egenskaper
- Du er engasjert i faget ditt
- Du er løsningsorientert, nysgjerrig, analytisk og nytenkende
- Du er helhetstenkende og opptatt av å nå mål sammen med andre
- Du er strukturert og selvstendig i arbeidet
- Du har stor arbeidskapasitet og godt humør
- Du motiveres av kontinuerlig forbedringsarbeid og digitalisering
- Du har gode samarbeidsevner og bidrar til godt tverrfaglig samarbeid
- Du tør tenke nytt og kan utfordre sannheter
Vi tilbyr
- Faglig utfordrende og varierte arbeidsoppgaver i et arbeidsfellesskap med gode utviklingsmuligheter
- Fleksitidsordning
- Lønn etter avtale
Tilsetting skjer ellers på de vilkår som følger av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, med gunstige pensjons- og forsikringsordninger.
Søknaden sendes elektronisk via Webcruiter, og all dokumentasjon som du ønsker skal hensyntas lastes opp som vedlegg til søknaden.
Vi ber søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.
Attester, vitnemål og vedlegg skal legges ved søknaden, og vi oppfordrer til å benytte Vitnemålsportalen for dokumentasjon på utdanning.
Utdanning gjennomført utenfor Norge må være godkjent av NOKUT eller Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse (HK-dir), og godkjenningen må dokumenteres.
Velkommen som søker!
Kontaktinformasjon
Jørstad, Arne, kommunalsjef, +47 93 43 20 79Østli, Kristin, konst. virksomhetsleder, +47 97 67 20 74
Arbeidssted
Kildevegen 12340 Løten
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Løten kommuneReferansenr.: 4768770734
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 14.04.2024
Om bedriften
Vil du jobbe hos oss?
Les mer om Løten kommune
Vi gjør oppmerksom på at i henhold til offentleglova kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søker anmoder om ikke å bli oppført på søkerlisten.