Økonomikonsulent
Alver kyrkjelege fellesråd
Lonsvegen 1, 5914 Isdalstø
Om jobben
Stillingstittel
Økonomikonsulent
Type ansettelse
Fast, deltid 80%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Alver kyrkjelege fellesråd har ledig fast stilling som økonomikonsulent, 60%-80% stilling.
Fellesrådet er kyrkjeleg arbeidsgivar i Alver, og har 33 tilsette fordelt på fem soknestabar og ein driftsavdeling, med ansvar for gravplassane i kommunen. Stillinga er hovudsakleg knytt til fellesadministrasjon og driftsavdelinga.
Vi forvaltar 14 kyrkjer og 21 gravplassar, og det er om lag 210 som blir gravlagd i kommunen kvart år. Sjå kyrkja.no/alver for meir informasjon om oss.
Vi bruker eksternt firma til rekneskap og løn.
John Henanger, Driftsleiar, 40648270
5914 Knarvik
Referansenr.: 4788588452
Stillingsprosent: 80%
Fast
Søknadsfrist: 21.04.2024
Fellesrådet er kyrkjeleg arbeidsgivar i Alver, og har 33 tilsette fordelt på fem soknestabar og ein driftsavdeling, med ansvar for gravplassane i kommunen. Stillinga er hovudsakleg knytt til fellesadministrasjon og driftsavdelinga.
Vi forvaltar 14 kyrkjer og 21 gravplassar, og det er om lag 210 som blir gravlagd i kommunen kvart år. Sjå kyrkja.no/alver for meir informasjon om oss.
Vi bruker eksternt firma til rekneskap og løn.
Arbeidsoppgaver
- Hovudoppgåve er utfakturering festeavgifter frå alle gravplassane
- Utfakturering alle fakturaer for fellesrådet
- Kontering for fellesrådet (alle funksjonar/fakturaer)
- Lage rekneskapsrapportar og analysar, delta i prosjekt, budsjettarbeid mm
- Vedlikehald av gravregister i gravsystemet Kirkedata Office (Gravlund)
- Arkivering, post og sentralbord
- Administrativ bistand særleg opp mot driftsavdelinga
Fordeling av oppgåver er knytt til stillingsstorleik og kompetanse.
Kvalifikasjoner
- Utdanning innan rekneskap/økonomi vil bli vektlagt (gjerne bachelor-nivå)
- Kompetanse innan IKT, økonomisystem og arkiv. Vi bruker i dag mellom anna Xledger, Public 360 og Kirkedata Office (Gravlund og Kardinal)
- Relevant bakgrunn kan kompensere for utdanning
Personlige egenskaper
- Må like å arbeide sjølvstendig, og ha initiativ og gjennomføringsevne
- Være god på kundekontakt, og ha evne til samarbeid
- Vere pliktoppfyllande og systematisk, og ha god ordenssans
- Det er en stor fordel å like digitale løysingar
- Personlege eigenskapar vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- Ei variert og utfordrande stilling
- Løn etter gjeldande avtaleverk og tariff (KA)
- Forsikringsordningar gjennom KNIF Tryggheit
- Pensjonsordningar gjennom KLP
- Gode digitale verktøy og tenestetelefon
Kontaktinformasjon
John Fredrik Wallace, Kyrkjeverje, 48284872John Henanger, Driftsleiar, 40648270
Arbeidssted
Lonsvegen 15914 Knarvik
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Alver kyrkjelege fellesrådReferansenr.: 4788588452
Stillingsprosent: 80%
Fast
Søknadsfrist: 21.04.2024
Om bedriften
Dei tre kommunane Lindås, Meland og Radøy i Nordhordland slo seg saman til Alver kommune frå årsskiftet 2020, og då vart også dei kyrkjelege fellesråda til Alver kyrkjelege fellesråd.
Alver har fem sokn, og pr 2021 eit medlemstal på rundt 23.000; som er 76% av folketalet.
Kvart av sokna har eigne kontor, det same har fellesrådsadministrasjon. Det er også ei driftsavdeling som har ansvar for kyrkjegardar og kyrkjebygg. Nettside: Kyrkja.no/alver
Alver har fem sokn, og pr 2021 eit medlemstal på rundt 23.000; som er 76% av folketalet.
Kvart av sokna har eigne kontor, det same har fellesrådsadministrasjon. Det er også ei driftsavdeling som har ansvar for kyrkjegardar og kyrkjebygg. Nettside: Kyrkja.no/alver
Nettsted
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2601131
- Sist endret
22. april 2024
- Hentet fra
talentech
- Referanse
59f32e2d46f642dc95e83816c951b1c8