Kautokeino kirkelige fellesråd har ledig 50% stilling som sekretær
Da vår menighetssekretær nå går over i ny stilling søker vi hennes erstatter. Er du en allsidig, positiv og engasjert medarbeider som vil jobbe i førstelinjetjenesten ved vårt menighetskontor, er du velkommen til å søke.
Vi er inne i en spennende tid der vi jobber frem mer effektive og smarte kontorløsninger, og du er velkommen til å bidra med ideer til strukturering.
Dine hovedoppgaver er å:
- Betjene sentralbord og koordinere kontorfunksjoner (forværelsestjeneste)
- Ta imot kirkelige handlinger som dåp, vielser, gravferd mv,
- Kirkebokføring
- Administrative oppgaver knyttet til trosopplæring
- Postbehandling og elektronisk arkiv
- Saksbehandling, og oppfølging av menighetsrådets vedtak sammen med kirkevergen/daglig leder
- Regnskapsoppgaver som kontering, bilagsbehandling(ehf) og rapportering
- Profilering og annonsering
Kunnskap og arbeidserfaring vi ser etter:
- Serviceinnstilte
- Gode datakunnskaper (Office 365)
- Kompetanse innen administrasjon og saksbehandling (en fordel)
- Interesse for markedsføring/profilering på sosiale medier
Krav:
Minimum tre-årig videregående skole
Lønns- og arbeidsvilkår: Godtgjøring, lønns- og arbeidsvilkår i hht. gjeldende regulativ og tariffavtale. Pensjonsordning i KLP.