Rådgiver/ Anskaffelser / Saksbehandler
Organisasjon
The remaining text in this job description/ad is in Norwegian as a result of the language requirements requested. Applicants that don`t master both written and orally Norwegian will unfortunately not be considered. For further questions contact the employee responsible for this position.
Dovre Group har ledigstilling som Rådgiver/Anskaffelser
Arbeidssted: 1 stilling i Bjerkreim
Start dato: 01.06.2020 - 01.06.2021
Opsjon: 1 x 1 år
Vær oppmerksom på at sluttdatoen er vår sluttdato for innsending av tilbudet til kunden. Din søknad må derfor sendes til oss i veldig god tid før sluttdato.
Arbeidsoppgaver
Operativ gjennomføring av anbudskonkurranser, inkludert prekvalifisering og forhandlinger.
Videre bl.a. utarbeidelse av kvalifikasjons- og konkurransegrunnlag, bistand ved utarbeidelse av
kravspesifikasjoner, prisskjema, kunngjøring, leverandørkommunikasjon, mottak av
kvalifikasjonssøknader, kvalifisering, evaluering, innstilling, tildeling og ferdigstilling av kontrakt,
inkl. all kommunikasjon i forbindelse med avvisning, forkastelse, tildeling med
nærmere begrunnelse.
Ønskede kvalifikasjoner
Lang og god erfaring innen offentlig anskaffelse, fortrinnsvis innen bygg, byggeledelse, anlegg etc.
Vi kan tilby
Dovre Group is an equal opportunity employer. We encourage applications from anyone meeting the requirements for this position.