ØNSKER DU Å JOBBE MED TEKNISK SUPPORT I IRLAND?
Har du lyst til å prøve et spennende arbeid med en blanding av teknisk støtte og kundeservice, og i tillegg opparbeide deg en Internasjonal arbeidserfaring? For den eventyrlystne vil dette være en perfekt mulighet til å kombinere karriere og opplevelse.
Vi ser etter deg som snakker flytende Norsk !
Arbeidsoppgaver:
Gi en førsteklasses brukeropplevelse til alle DXC's innkommende henvendelser B2B på telefon,chat og e-post.
Gi 1.linje support på henvendelser vedrørende installasjon,oppdatering, feilsøking.
Løse tekniske problemer i blant annet Active Directory, Citrix og ved Remote access.
Du vil også gi support til brukere med håndholdte enheter.
Oppfølging av åpne saker. Eskalering av saker til 2.linje. Opparbeide deg et godt arbeidsforhold til brukere i Norge.
Vi tilbyr:
Fast stilling
€26,500 I året
Relocation tilbud
Du vil få en grundig fire ukers betalt opplæring
Videre karrieremuligheter
Et Internasjonalt arbeids miljø
Vi søker deg som har:
Interesse innen Kundeservice og IT
Fullført VGS
Er løsningsorientert og dyktig på å kunne prioritere
Evne til og jobbe i Team, dele kompetanse og kunnskap
Flytende Norsk og god Engelsk
Hos CPL/DXC vil du utvikle deg både personlig og profesjonelt mens du vil lære mye nytt. Du vil kommunisere med mange ulike mennesker, og gi profesjonell hjelp og støtte til et antall brukere i Norge.
Tør du å ta turen utenfor Norges grenser?
Send meg din CV på Engelsk!! Eller har du spørsmål angående stillingen? Ta Kontakt.
Email: Susanne.Mannion@cpl.ie
M: (+353) 87 167 6881
Address: 83 Merrion Square, Dublin 2
Web: cpl.ie
Om bedriften
CPL Integrated Services manages the outsourced global service desk of DXC Technology (formerly called Hewlett-Packard Enterprise) in Ireland