Innkjøpsrådgiver
Org. nr: - Stillingsident: 4085856007 Presentasjon av stillingen:
Sykehusinnkjøp HF, divisjon Midt-Norge gjennomfører anskaffelser og følger opp avtaler på vegne av helseforetakene i Helse Midt-Norge. Vi arbeider tett med fagpersoner og andre bidragsytere for å komme fram til løsninger som er til det beste for pasientbehandlingen, samtidig som vi ivaretar vårt samfunns- og miljøansvar.
Vi ønsker nå å ansette innkjøpsrådgiver(e) i 100% stilling ved vårt kontor i Trondheim.Innkjøpsrådgiver i denne stillingen skal gjennomføre og følge opp tildelte anskaffelsesprosjekter, samt bistå med avtaleoppfølging. Du vil i samarbeid med faglige ressurser være sentral i å legge til rette for at helseforetakene får best mulige produkter og tjenester til sin primæroppgave ¿ god og sikker pasientbehandling.
Sykehusinnkjøps divisjon Midt-Norge er i utvikling og består i dag av 30 ansatte. Divisjonen har hovedkontor i Trondheim og har for øvrig kontorer i Levanger, Stjørdal, Molde og Ålesund. Du vil bli en del av en nyetablert innkjøpsorganisasjon som på landsbasis har over 240 medarbeidere. Som en av Norges største offentlige
innkjøpsvirksomheter vil dette gi ytterligere muligheter for vekst og faglig utvikling for vår divisjon og den enkelte medarbeider gjennom samarbeid og erfaringsutveksling med kollegaer rundt omkring i landet.
Arbeidsoppgaver
- Ledelse av større anskaffelsesprosjekter lokalt, regionalt og nasjonalt.
- Sikre gode innkjøp gjennom tett samarbeid med fag på Helseforetakene.
- Bidra til god avtaleforvaltning og oppfølging.
- Bidra til videreutvikling av arbeidsprosesser og verktøy i innkjøpsprosessen.
- Prosjektledelse og deltakelse i utviklingsprosjekter
- Rådgivning innen anskaffelsesområdet
- Bidra med analyse og strategiarbeid
- Arbeidsområde er innen kategori medisinske forbruksvarer og kirurgiske produkter
Kvalifikasjoner (overskrift)
-
Utdanning fra universitet eller høyskole
-
Lang relevant erfaring kan erstatte krav om formalkompetanse
-
Kunnskap og erfaring fra gjennomføring av anskaffelser er en fordel
-
Erfaring fra prosjektledelse og prosjektarbeid
-
Erfaring fra helsesektoren er en fordel
-
Gode samarbeidsevner og evne til god nettverksbygging internt og eksternt
-
Analytisk, strukturert og nøyaktig
-
Evner å arbeide selvstendig og i team, samt jobbe i et tverrfaglig miljø
-
Resultatorientert og initiativrik
-
Positiv og løsningsorientert
-
Bidra til et godt og positivt arbeidsmiljø
-
Stillingen krever meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
-
Personlig egnethet tillegges stor vekt
-
Et ledende fagmiljø der faglig kunnskap, kvalitet og etikk er i fokus
-
Utfordrende og utviklende oppgaver i et selskap i vekst og endring
-
Betingelser etter avtale og kvalifikasjoner
-
Pensjonsordning i KLP og gode forsikringsordninger
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.
Kontaktinformasjon
Victoria Dahl
Arbeidssted
Abels gt. 5
7030 Trondheim
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Divisjon Midt
Referansenr.:4085856007
Stillingsprosent: 100%
Søknadsfrist: 10.06.2019
Om bedriften
Sykehusinnkjøp HF er et nyetablert nasjonalt foretak som skal levere innkjøp og innkjøpsrelaterte tjenester for norske sykehus. De fire regionale helseforetakene eier foretaket og er samtidig våre oppdragsgivere. Hovedkontoret ligger i Vadsø, og vi har divisjonskontor i hele landet. Sykehusinnkjøp HF skal ha strategisk og operativt ansvar for innkjøp i hele spesialisthelsetjenesten. Se ogsåsykehusinnkjop.no