Allsidig backend-utvikler?
Digitale reklameprodukter blir stadig viktigere for TV 2, både fordi etterspørselen øker og fordi det fyller ut vår unike posisjon som reklamebærer på tradisjonell TV. Vi vil nå styrke utviklingen ytterligere og søker derfor en allsidig backend-utvikler.
Akkurat nå jobber teamet med interne verktøy for admin og distribusjon annonseformater, hvor brukerne er interne, men resultatet leses av alle som besøker vår digitale flater. Derfor er erfaring eller interesse for browser/front-end også verdifullt.
Vi jobber også med analyse og rapportering, hvor vi i dag bruker Python og ulike bigdata-tjenester fra GCP. Teamet er nyetablert og fleksibelt, og det er rom for å påvirke design og teknologivalg.
Vi ser etter deg som
-
er etablert backend-utvikler og opptatt av kodekvalitet
-
har gjort en del frontend-utvikling, gjerne med react.js
-
motiveres av å løse problemer i et hektisk miljø
-
har interesse for dataanalyse og gjerne erfaring med å behandle store datasett
Vi tilbyr
-
spennende arbeidsoppgaver i et trivelig og faglig sterkt miljø
-
frihet under ansvar og fleksibel arbeidstid
-
rom for å påvirke teknologivalg og arkitektur
-
konkurransedyktig lønn uten kompliserte bonusmodeller
-
topp fasiliteter, like ved Oslo S
-
Sumo Total-abonnement med Premier League
En liten sjekkliste for deg. Du har
-
solid erfaring med softwareutvikling og er vant til å jobbe selvstendig
-
relevant utdanning
-
sans for Python, Golang eller Kotlin
-
tro på agile team og pragmatisk tilnærming til metodikk
Har du spørsmål om stillingen, ta kontakt på arild.eide@tv2.no / 95055780
Kontaktperson Nito (fagforening): Are Tverberg, are.tverberg@tv2.no
Om bedriften
Mediehuset TV 2s virksomhet omfatter både lineær-TV med alle TV 2s kanaler og strømme-TV med TV 2 Sumo, samt Norges raskest voksende nyhetsnettsted, TV2.no. TV 2 er Norges største kommersielle TV-kanal og en av landets sterkeste merkevarer.
Mediehuset TV 2 står bak en rekke etablerte varemerker som TV 2, TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Sport 1, TV 2 Sport 2, TV 2 Sport Premium, TV 2 Sumo, TV2.no og TV 2 Skole.
Selskapets visjon er å skape uforglemmelige øyeblikk, mens de grunnleggende verdiene er å sjarmere, engasjere og utfordre. TV 2 driver betydelig forretningsutvikling knyttet til morgendagens medier.