Hjemmehjelp fast og vikariat
Bardu kommune Pleie og Omsorg
Parkveien 24, 9360 Bardu
Om jobben
Stillingstittel
Hjemmehjelp
Type ansettelse
Fast
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Om stillingen:
Fast stilling som hjemmehjelp 20 % fra 04.10.24
Vikariat som hjemmehjelp inntil 100 % fra snarest til 01.01.25, med mulighet for forlengelse i 80 % stilling til høst 2025.
Arbeidsoppgaver:
- Som hjemmehjelp gir du praktisk bistand i private hjem, til mennesker som trenger hjelp til å mestre dagliglivet, på grunn av alder, sykdom eller spesielle behov. Oppgavene utføres etter vedtak. Arbeid på dagtid i ukedagene.
- Vanlige arbeidsoppgaver for hjemmehjelp:
- rengjøring
- handling
- vask av klær
- utkjøring av middag til hjemmeboende to ganger pr uke
Kvalifikasjoner:
må ha førerkort kl B
ønskelig med erfaring fra lignende arbeid, men ikke et krav
kunne kommunisere godt på norsk, både muntlig og skriftlig
- tiltredelse krever politiattest
Egenskaper:
personlig egnethet vektlegges og vil være avgjørende for ansettelse
- møte våre innbyggere med respekt
ha gode samarbeidsevner og være engasjert i arbeidet
ha evne til å arbeide selvstendig
ha god arbeidskapasitet, er fleksibel og løsningsorientert.
Vi tilbyr:
- tilsetting i henhold til gjeldende reglement og tariffavtaler
- gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
mulighet for trening i arbeidstiden
- mulighet til å jobbe ekstra
Generelt
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Søknaden skal inneholde:
- Søknadsbrev og CV, attester
- Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
- 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer
Søknad skal sendes elektronisk i vårt rekrutteringssystem Easycruit.
Andre opplysninger:
Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.
Har du behov for bistand til søkeprosessen kan du sende henvendelse til: rekruttering@bardu.kommune.no
Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette - jf.offentleglova §25.
Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.
Link til søknadsskjema: Søk her
Om bedriften
Sektor
Offentlig
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2709590
- Sist endret
23. august 2024
- Hentet fra
visma-easycruit
- Referanse
3385777_220713_no