HO-Helsefagarbeider-52,70% og 43,31% fast - Miljøarbeidertjenesten
Ingress
HO - Helsefagarbeider - 52,70 % og 43,31 % fast i 3 delt turnus - Miljøarbeidertjenesten.
Beskrivelse av arbeidssted
Miljøarbeidertjenesten gir avlastning etter Lov om kommunale helse og omsorgstjenester i bolig til barn og unge med funksjonsnedsettelser.
Vi har brukere med svært variert behov og vil derfor tilby deg personlige og tverrfaglige utfordringer med faglig utvikling i et miljø med gode medarbeidere.
Det er opprettet et team rundt et barn med omfattende helsemessige utfordringer. Det gis avlastning i egen leilighet tilknyttet hjemmet. Man arbeider alene på vaktene.
Stillingen er i 3 delt turnus med arbeid hver 3 helg.
Tiltredelse etter avtale.
Arbeidsoppgaver
Jobbe direkte brukerrettet - stelle/pleie/medisink/faglig oppfølging av barnet
Noe praktisk arbeid i leiligheten
Tett oppfølging av barnet
Tett samarbeid med foresatte
Målrettet arbeid og utarbeidelse av tiltaksplaner
Bidra til samarbeid med andre aktører i barnets liv
Krav til kompetanse
Autorisasjon som helsefagarbeider. Vernepleie-/sykepleiestudenter oppfordres til å søke.
Erfaring fra arbeid med barn og unge med funksjonsnedsettelser
Stor grad av fleksibilitet
Faglig dyktighet, gode samarbeidsevner og kunne arbeide selvstendig
Det legges også stor vekt på erfaring fra arbeid med sondeernæring og det å jobbe med sterkt nedsatt fysisk helse
Erfaring med andre somatiske stelleoppgaver
Beherske norsk muntlig/skriftlig
Førerkort klasse B
Søker bør disponere bil
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
- God pensjons- og forsikringsordning
- Lønn i h.h.t. tariffavtale og lokale særavtaler.
Offentliggjøring
Det vil etter søknadsfristens utløp utarbeides en offentlig søkerliste. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn, vil søkerens navn bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. (Offentleglova § 25)
Politiattest
For stillinger innenfor barnehage, skole, barnevern og helse- og sosialtjenesten stilles det krav til godkjent politiattest (må ikke være eldre enn 3 måneder). Politiattesten skal ikke vedlegges søknaden, men forevises leder ved evt. tilbud og aksept av stilling.
Slik søker du
Alle søknader på ledige stillinger må gjøres elektronisk i vårt rekrutteringssystem. Søknader skal ikke sendes på e-post.
Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med til evt. intervju/tilsetting.
Mottatte attester/vitnemål vil ikke bli returnert.
Om bedriften
Velkommen til Bamble kommuneBamble kommune er en veldrevet og flott kystkommune hvor det er godt å bo og fint å feriere. Kommunen har et variert industri og næringsliv hvor prosessindustrien ved Frierfjorden spiller en viktig rolle. Kommunen arbeider tett sammen med næringslivet og tar aktivt i bruk virkemidler for å skape vekst og utvikling. Kommunens beliggenhet og godt utbygde infrastruktur er et viktig fortrinn som har skapt grunnlag for næring basert på turisme og opplevelser. Dette er noe kommunen arbeider aktivt med for åutvikle videre. Kommunen står overfor den største satsingen i nyere tid innenfor oppvekst, barn og unge med bygging av aktivitetssenter og ungdomsskole på Grasmyr.Det administrative senteret ligger i Langesund. Kommunen har drøyt 14.100 innbyggere og i overkant av 1000 ansatte.