Key Account Manager
Oticon AS
Oslo
Om jobben
Stillingstittel
Key Account Manager
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Antall stillinger
1
Oticon søker en ny kollega til vårt salgsteam!
Trives du med å bygge sterke relasjoner og levere førsteklasses service? Ønsker du en variert hverdag med ansvar for kundebesøk, produktopplæring og salg? Da kan du være den vi ser etter!
Vi søker en engasjert Key Account Manager som vil bidra til å selge og markedsføre våre produkter gjennom kundebesøk, kurs, telefon, e-post og deltakelse på messer. Alle aktiviteter skal fremme vekst og sikre fornøyde kunder.
Hos oss får du en spennende og variert rolle med oppgaver som blant annet innebærer:
- Planlegging og gjennomføring av kundebesøk for både nye og eksisterende kunder.
- Å utvikle og opprettholde sterke, langsiktige relasjoner med nøkkelkunder for å sikre deres tilfredshet og lojalitet.
- Identifisere og forstå kundens behov, mål og utfordringer, og utvikle skreddersydde løsninger som møter disse kravene.
- Å holde seg oppdatert på våre produkter og systemer gjennom kurs og seminarer.
- Oppfølging av salgsaktiviteter i CRM-system.
- Å sikre effektiv oppfølging av konsignasjonslager og rapportere til leder.
For å trives som vår nye Key Account Manager, bør du ha kommersiell teft og erfaring innen salg, eller et sterkt ønske om å lære salg. I tillegg vil det være en stor fordel med audiologisk eller medisinteknisk bakgrunn. I tillegg besitter du:
- Evnen til å jobbe strukturert med salgsaktiviteter.
- Sterke kommunikasjonsferdigheter og evne til å bygge relasjoner.
- Du kan kommunisere godt på norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.
- Kompetanse til å planlegge, koordinere og gjennomføre aktiviteter selvstendig.
- Førerkort klasse B
Som vår nye kollega håper vi at du trives med å samarbeide tett med kunder og kolleger. Samtidig er du løsningsorientert og tilpasningsdyktig, med evne til å håndtere varierte oppgaver. Du har stor interesse for faglig utvikling, og et ønske om å holde deg oppdatert på produkter og systemer.
Vi tilbyr:I tillegg til en spennende og variert arbeidshverdag blir du en del av et hyggelig og profesjonelt arbeidsmiljø med dedikerte kolleger, som gleder seg til å ta deg godt imot.
Hos Oticon tilbyr vi konkurransedyktige betingelser, samt gode muligheter for personlig og faglig utvikling, for å sikre din suksess i rollen.
Da vi streber etter å være synlige for våre kunder, bør du forvente ca. 30 reisedager i året.
Interessert? Send inn din CV og søknad innen 08.12.2024. Har du spørsmål om stillingen, kan du kontakte Sales Manager, Harald Mogren på telefon: 95 78 18 30 eller e-post, HMOG@oticon.com
Vi ser frem til å høre fra deg!
Om bedriften
Oticon AS har vært representert i Norge i over 100 år. Vi er en del av det danske konsernet Demant A/S som opererer i mer enn 30 land. Demantgruppen har 17500 ansatte og en omsetning på nærmere 25 milliarder kroner. Det jobber i dag 35 ansatte i Norge. Oticon AS er en av de aller sterkeste merkevarene innenfor bransjen, og bruker store ressurser til produktutvikling, forskning- og utvikling hvert år.
Vi jobber kontinuerlig mot vår visjon om en verden hvor hørselstap ikke er en begrensning. Våre verdier er: We create trust, We are team players, We create innovative solutions og We apply a can-do attitude. Kjenner du deg igjen i disse verdiene og motiveres av vår reise hvor vi ønsker å forandre liv til mennesker med hørselstap, ønsker vi å høre fra deg.
Sektor
Privat