Natt-Resepsjonist
Org. nr: 916775962 Stillingsident: 4198424433 Presentasjon av stillingen:
Britannia Hotel i Trondheim åpnet dørene 1.april 2019, etter en totalrenovering over 3 år. Hotellet har 255 nye rom og suiter, seks restauranter og barer, spa & fitness senter, ballroom og selskapslokaler, i tillegg til nye konferanse- og møtefasiliteter.
Vi er stolte over å være et av kun to hoteller i Norge som møter de strenge kravene til The Leading Hotels of the World som gjør oss til et internasjonalt 5-stjerners hotell i tillegg til å være en del av De Historiske Hotell- og Spisesteder, som et New Nordic Luxury Hotel. I tillegg til dette ble vi nylig tildelt Guide Michelin sin Chateau tittel, samt 1 Michelin Stjerne til vårt stjerne-team i Restaurant Speilsalen.
Vi søker en uredd, dedikert og engasjert kollega som liker å jobbe i team, men samtidig er i stand til å ta selvstendige avgjørelser. Vi legger vekt på din erfaring fra lignende stillinger, at du er utadvendt og et utpreget JA-menneske. Vi er et team med høye ambisjoner og trenger en stødig kollega som både ivaretar hotellets og gjestenes sikkerhet, samtidig som å utføre forefallende arbeid. En natt-resepsjonist på Britannia har en variert arbeids-natt bestående av både operative og administrative arbeidsoppgaver, som gjør at ingen netter er like.
For å nå våre høye mål søker vi nå etter den beste natt-resepsjonisten!
Arbeidsoppgaver
Velkomst og mottak.
Inn- og utsjekk.
Generell gjesteoppfølging.
Telefon- og mailbesvarelser.
Korrekt utfakturering.
Mersalg og oppsalg.
Kvalifikasjoner
Fagbrev eller 5 års erfaring fra hotellresepsjon.
Flytende i norsk og engelsk både skriftlig og muntlig.
Ønskelig med flere språk.
Gjerne erfaring fra 5-stjerners hotell.
Personlige egenskaper
Vi ser gjerne at du er:
Et utpreget og dedikert servicemenneske.
Har evnen til å fatte selvstendige beslutninger til gjestens beste.
Holder roen i hektiske situasjoner.
Er ryddig, strukturert og nøyaktig.
Vi tilbyr
En spennende nøkkelrolle på en svært ambisiøs arbeidsplass med et dynamisk arbeidsmiljø, betingelser etter tariff samt en god kompetanseutvikling.
Kontaktinformasjon
Live Lorck Røang, Resepsjonssjef, 99 52 19 96, live@britannia.no
Arbeidssted
Dronningens gate 5
7011 Trondheim
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Britannia Hotel AS
Referansenr.:4198424433
Stillingsprosent: 80%
Søknadsfrist: 09.03.2020
Om bedriften
Karriere på Britannia Hotel
Britannia Hotel åpnet først sine dører for glamorøse gjester i 1870 og var et yrende miljø i storslåtte omgivelser. Hotellet ble et møtepunkt for alt fra handelsmenn og politikere til historiens første lakseturister. En hjørnestein i Trondheim og et av Skandinavias mest prominente hoteller.
Trondheims gamle stolthet skal defineres på ny, gjenreises og åpnes igjen 01. april 2019.
Odd Reitans guttedrøm om å skape et klassisk, moderne, britisk-inspirert topphotell skal realiseres i løpet av det nærmeste året. Navnet BRITANNIA forplikter og viljen bak satsningen er kompromissløs. Trønderne skal få en ny storstue å være stolt av, og alle andre skal få et reisemål i seg selv.
Britannia Hotel skal fremstå som et internasjonalt femstjerners hotel og ett av Skandinavias beste fullservice- og spahotel. Med seks differensierte restaurantkonsept, inkludert Palmehaven, cocktailbar og salonger, en stor catering, - bankett og selskaps-avdeling, så skal Britannia Hotel også være "Byens Storstue" og et restauranthus "der det skjer".
Britannia Hotel blir det femte hotellet i Norden som får innvilget medlemskap sammen med Hotel Continental i Oslo, d`Angleterre i København, Grand Hotel i Stockholm og Kämp i Helsinki.
Leading Hotels of the World består av over 375 hoteller I 75 land over hele verden. Felles for dem alle, er at de er spesielt utvalgte femstjerners hotell som må følge en svært streng kvalitetsstandard på over 800 sjekkpunkter. Nye medlemmer må bli valgt inn og anbefalt av en jury og komité av eksisterende medlemmer. Standardene tar blant annet for seg kvaliteten på hotell-fasiliteter og tjenester, restauranter og velvære-fasiliteter, og viktigst: servicenivå og gjeste-oppfølging i alle ledd. Alle hotell blir grundig testet hvert år av hemmelige inspektører som følger opp de 800 punktene og sikrer at det leveres på den høye kvalitetsstandarden som et medlemskap i Leading Hotels of the World krever.