Senior innkjøper/prosjektinnkjøper
På vegne av kunde søker vi en dedikert og erfaren lagspiller innen anskaffelser (SCM)
Liker du å jobbe med strategi innen SCM segmentet, og erfaring med innkjøp og kontraktsforhandlinger, så kan du være den rette for denne stillingen.
Ansvar og arbeidsoppgaver:
Rollen består i å koordinere anskaffelser i prosjekt, med hovedvekt på:
- Strategisk planlegging av utstyrspakker
- Utarbeide anbud.
- Fremforhandle leverandøravtaler.
- Oppfølging av innkjøpsordrer og kontrakter.
- Kvalitetssikring i forhold til krav og interne rutiner
Kvalifikasjoner:
- Høyere utdannelse (BSc/MSc) innen logistikk/SCM, økonomi eller tekniske retninger .
- Erfaring med innkjøp, kontraktsforhandlinger og SCM
- Erfaring med TIME, MIPS, SAP/andre ERP systemer
- Gode generelle datakunnskaper
Personlige egenskaper:
- Initiativrik
- Dedikert lagspiller
- Kundefokusert med kommersiell teft
- Høy integritet
- Systematisk og analytisk
Arbeidssted: Trondheim/Midt-Norge, alternativt Bergen
Prosjektperiode: ASAP - 31.12.2022
Ansattfordeler i NECON
- Spennende oppdrag/prosjekter hos små og store selskaper innen alle tekniske bransjer.
- Mangfoldig konsulentmiljø. Vi tilstreber å tilrettelegge muligheter for alle, både nyutdannede talenter og godt erfarne seniorer.
- Alternative ansettelsesformer; fast- eller prosjektansettelse.
- Konkurransedyktige betingelser med meget gode forsikringsordninger.
- NECON er en kompetansebedrift som er opptatt av kontinuerlig kompetanseutvikling for våre medarbeidere.
- God personlig oppfølging og rådgivning
NECON er et ingeniør- og konsulentselskap som leverer ingeniør- og spesialistkompetanse til IT, energi, olje og gass, bygg og anlegg og annen landbasert industri.
Finner du ikke en stilling du ønsker? I tillegg til de oppførte oppdragene i portalen, har vi en rekke andre stillinger vi jobber med som ikke blir publisert.
Registrer deg via www.necon.no og last opp CV, så tar vi kontakt når og om vi har noe som passer for deg.