BPA koordinator
Mestring, Arendal kommune
Peder Thomassons gate 4, 4836 Arendal
Om jobben
Stillingstittel
BPA koordinator
Oppstart
6. januar 2025
Antall stillinger
1
Ny opprettet prosjekt stilling for å koordinere BPA ordningen i Arendal kommune. BPA ordningen ligger inn under Enhet Mestring og den som ansettes vil ligge inn under enhetsleder. Prosjektets varighet er i første omgang estimert til 1 år.
Arendal kommune har i dag over 50 innbyggere med BPA ordning. Hvor mange BPA timer den enkelte bruker har er varierende. Det er Arendal kommune sitt tildeleingskontor som tildeler timer og gjør vedtak om BPA ordning. BPA koordinator vil samarbeide tett opp mot tildelingskontoret og enhetsleder.
Arbeidsoppgaver
- Kartlegge behov hos den enkelte BPA arbeidsleder / I den enkelte BPA ordning
- Oppfølgings samtaler med brukere og jevnlig kontraktsoppfølging
- Oppfølgings samtaler med tjeneste leverandører, inkludert kontraktsoppfølging
- Evaluerings samtaler med tjeneste leverandører og med brukere 2 x pr år.
- Budsjettkontroll/ Rapportere på økonomi og timeforbruk til enhetsleder og økonomi avdeling
- Attestere fakturaer fra våre BPA leverandører og dokumentere timeforbruk gjennom kalenderåret
- Ansvar for å holde seg oppdatert på mail fra brukere, pårørende og leverandører
- Delta i forbindelse med tjenestekonsesjons tildelinger årlig
Kvalifikasjoner
- Autorisert sykepleier, annen kompetanse innen helsefag vil også bli vurdert
- God kjennskap til BPA ordningen
- Kjennskap til kriterier for tildeling av BPA ordning
- Kunne jobbe systematisk og selvstendig
- Løsningsorientert
- Gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig
- Gode norsk kunnskaper Førerkort, personbil
Personlige egenskaper
- Gode samarbeidsevner
- God oversikt over BPA ordningen til Arendal kommune
- God oversikt over brukere av BPA
- God på å organisere hverdagen med de oppgaver som skal utføres
- Personlig egnethet vil vektlegges
Vi tilbyr
- Prosjekt stilling, 1 år som BPA-koordinator
- Gode muligheter for personlig utvikling og sette preg på egen arbeidshverdag
- En spennende jobb i et arbeidsfelt i sterk vekst med mange utfordringer
- gode pensjons villkår
- Arbeidstid er på dagtid, hovedsakelig 08.00-16.00. Noe arbeid på kveld kan unntaksvis forekomme.
Kontaktinformasjon
Mette Dobler Hamre, Enhetsleder, +4799360057Arbeidssted
Peder Thomassons gate 44836 Arendal
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Arendal kommuneReferansenr.: 4867200514
Stillingsprosent: 100%
Prosjekt
Startdato: 06.01.2025
Sluttdato: 31.01.2026
Søknadsfrist: 13.10.2024
Om bedriften
Vil du bli vår nye kollega?
Arendal kommune vil være en attraktiv arbeidsgiver og en handlekraftig organisasjon. Vi er en viktig aktør i utviklingen av byen og kommunen. Vi løser viktige oppgaver for lokalsamfunnet og samfunnet vi lever i. Se filmen om vår arbeidsgiverstrategi.
Arendal kommune feiret 300 års jubileum i 2023 og har 3200 ansatte. Vi er vertskommune for Norges største demokratifestival Arendalsuka, vi arrangerer Norges eneste innovasjonskonferanse for offentlig sektor og vi jobber aktivt med FNs bærekraftsmål.
Vi ser mangfold som en styrke. Vi vil ha medarbeidere med ulike kompetanser, bakgrunn, erfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Arbeidet skal preges av mangfold og våre medarbeidere skal gjenspeile Arendals befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion og etnisk bakgrunn. Arendal kommune er sertifisert som likestilt arbeidsgiver.
Vi jobber for heltidskultur og ansetter fortrinnsvis i hele stillinger.
I henhold til offentlighetslovens paragraf 25. gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig, selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.
For stillinger som arbeider med barn og for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven må det foreligge tilfredsstillende politiattest.
Sektor
Offentlig
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2757686
- Hentet fra
talentech
- Referanse
fb34d075866b4c08804a8b576338c69e