COOP MARKED EIDSDAL søker ferievikarer for sommersesongen 2024
Vi søker engasjerte og blide medarbeidere som liker en utfordrende og variert arbeidsdag. Du er opptatt av å gi god service, og bidrar aktivt til at kundene våre trives. Arbeidstiden varierer med vakter både på dagtid, ettermiddag og lørdager. Vi trenger flere ferievikarer, en i 100% engasjement og tre på deltid med ca. 50% stillingsgrad. Oppstart i uke 25, med en varighet frem til uke 33.
Arbeidsoppgaver:
- Kundebehandling
- Kasse
- Tipping / Post i butikk
- Vareinnfylling
- Forefallende renhold og rydding
Våre forventninger:
Du er hjelpsom og imøtekommende, og setter alltid kunden først. Du jobber strukturert og selvstendig, kan være fleksibel, og jobber godt i teamet vårt. Det er viktig for oss at du bidrar til et godt arbeidsmiljø. Du må kunne godt norsk, både skriftlig og muntlig, og du må være fylt 18 år. Du har gjerne erfaring fra butikk, men det er ikke et krav.
Vi kan tilby:
Varierte arbeidsoppgaver og ordnede tariffbaserte lønns- og arbeidsforhold. Du får god opplæring, og vi har e-læringskurs som må gjennomføres. Du blir medlem av vår innskuddsbaserte pensjonsordning med egensparing, og dekkes av våre forsikringsavtaler.
Spørsmål om stillingene kan rettes til butikksjef Newson Sivagnanaratnam, tlf. nr. 97995261.
Søknad og CV registreres digitalt på: www.deibestefolka.no
Søknadsfrist: 19.05.2024
Om bedriften
Coop Nordvest SA er ett av de største samvirkelagene i Coop i Norge, med 6 milliarder i omsetning og ca 2200 medarbeidere. Vi har butikker i 46 kommuner, fra Åfjord i nord til Lærdal i sør, i Trøndelag, Møre og Romsdal og Vestland fylke. Vår virksomhet er i første rekke innen dagligvare, i tillegg har vi en del byggevare- og faghandelsbutikker. Vi eies av våre 179 000 medlemmer, og drives etter samvirke-prinsippene. Vi har kontor på Orkanger, i Ålesund og i Førde. Vi har som mål å være et av landets best drevne samvirkelag. Som en regionalt stor aktør i en konkurranseutsatt bransje, møter vi hele tiden nye konkurranseforhold og utfordringer. Måten vi møter dem på avgjør om kunden fortsatt vil velge oss framfor konkurrentene.