Oslo voksenopplæring Helsfyr søker økonomiansvarlig
Org. nr: - Stillingsident: 4254668542 Presentasjon av stillingen:
Vi søker deg som er strukturert, selvstendig, utadvendt og glad i folk. Du liker deg i et hektisk, flerkulturelt miljø, er engasjert og initiativrik og samtidig tilpasningsdyktig i forhold til andre ansattes behov. Du er god på samarbeid og har stor arbeidskapasitet og godt humør.
Oslo VO Helsfyr tilbyr norskkurs og opplæring på grunn- og videregående skoles nivå. Vi holder til i moderne lokaler på Helsfyr. Vi har rundt 1800 deltakere og 130 ansatte. Skolen er involvert i flere prosjekter hvor samarbeid med bydelene og næringsliv er prioriterte områder. Det satses på utstrakt bruk av data i opplæringen: pc-tettheten er høy, klasserommene har interaktive tavler og språklaboratorier står til disposisjon. Vi har klassesett med iPad til bruk i undervisningen. ”Vurdering for læring” er godt integrert i klasseromsundervisningen. Vi har et utstrakt lærersamarbeid. Profesjonell undervisningspraksis er beskrevet i skolens kvalitetssystem.
Stillingen tilhører avdeling for lønn, økonomi og administrasjon. Denne avdelingen har for tiden 5 ansatte. .
Les mer om Oslo VO Helsfyr på www.helsfyr.oslovo.no
Arbeidsoppgaver
- Budsjettering (inntekts- og utgiftsberegning, justering, overordnet kontroll innenfor alle budsjettområder inkludert prosjekter)
- Tildeling av budsjettmidler til mindre, interne budsjettområder
- Periodisk presentasjon av status
- Økonomirapporteringer til ulike instanser
- Vedlikeholde og videreutvikle rutinebeskrivelser innenfor fagområdet i forhold til bedriftens kvalitetssikringssystem
- Innkjøp av varer og tjenester, minikonkurranser, anbudsokumentasjon/befaringer/møter, anskaffelsesprotokoller
- Regnskapskontroll
- Fakturabehandling, internhandel, kundereskontro
- Ansvar for bedriftens leasingavtaler (kontormaskiner, driftsutsyr)
- Bankavstemming, kassaoppgjør, kontantinnskudd
- Veiledningsansvar lærlinger/praktikanter
- Samarbeid med andre internt og eksternt, arrangere nettverksmøter
- Ansvars- og arbeidsområder kan være gjenstand for justering i forhold til bedriftens behov
Kvalifikasjoner
-
Høyere økonomisk utdannelse på master/bachelornivå
-
Minimum 3 års relevant erfaring
-
God regnskaps- og forretningsforståelse og gjerne erfaring fra prosjekt
-
Har høy kompetanse innenfor Agresso
-
Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
Utdanningsretning
- Økonomiske og administrative fag
Utdanningsnivå
- Høyskole/Universitet/Diplom/BachelorgradCand.Mag.
Personlige egenskaper
- Er engasjert og profesjonell i din arbeidsutførelse
- Du har godt humør, er sosial, imøtekommende og positiv
- Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Du må ha stor arbeidskapasitet og i perioder tåle høy arbeidsbelastning
- Har høy tallforståelse og liker å holde på med økonomiske analyser
Language
- Norsk
- Engelsk
Vi tilbyr
- Spennende ansvars- og arbeidsområder
- Hyggelige og faglig dyktige medarbeidere
- Lønn og arbeidsvilkår er fastsatt i lov og avtaleverk
- Trimrom for ansatte
- Kantine
- Lyse og trivelige lokaler
Kontaktinformasjon
Ellen Hansen Østnes, Seksjonsleder, 23467700, ellen.ostnes@ude.oslo.kommune.no
Ronny Eggenheim, Assisterende rektor, 92426333, ronny.eggenheim@ude.oslo.kommune.no
Arbeidssted
Svovelstikka 1-3
0661 Oslo
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Oslo kommune
Referansenr.:4254668542
Stillingsprosent: 100%
Fast
Startdato: 10.08.2020
Søknadsfrist: 05.07.2020
Om bedriften
Utdanningsetaten (UDE) i Oslo er Norges største kommunale etat med 88 600 elever og lærlinger og ca. 15 000 ansatte. Osloskolen skal være en foregangsskole og gå foran i utviklingen av et trygt, motiverende og inkluderende læringsmiljø. Årlig brutto driftsbudsjett er ca. 14 mrd. kroner. Utdanningsetaten har det faglige, økonomiske og administrative ansvar for skolene, Aktivitetsskolen, PPT, fag- og voksenopplæringen i Oslo. Utdanningsetaten er organisert under Byrådsavdeling for oppvekst og kunnskap. Kommunaldirektøren er Utdanningsdirektørens nærmeste overordnede. Les mer om Osloskolen på våre nettsider.