Kontormedarbeider
På kontoret har vi mange små og store oppgaver som skal løses i hverdagen. Hovedsakelig vil du være ansvarlig for å betjene telefonen og ta imot kunder som kommer innom.
I tillegg vil du bistå resten av teamet med å følge opp innkommende salgshenvendelser (forespørsler om tilbud, dekning, prisinformasjon m.v.), samt booke serviceoppdrag for teknikere og sørge for at oppdrag og henvendelser får en god løsning.
Kundekommunikasjon betinger at du har svært gode evner til å uttrykke deg både muntlig og skriftlig, på norsk og engelsk. Du bør like å være i kontakt med folk, og må ha gode evner til å forstå hvordan ulike mennesker fungerer, slik at du kan hjelpe dem på best måte.
Mange av oppgavene innebærer å sammenstille informasjon fra forskjellige kilder (kartverktøy, adresseregistre, databaser o.l.) for å kunne gi kundene gode svar. Alle disse systemene er elektroniske, og du må derfor beherske bruk av IT/data som arbeidsverktøy.
Formell utdanning er en fordel, men erfaring og personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi søker i utgangspunktet etter en person på dagtid i ca. 40 prosent stilling. Stillingen passer derfor godt til deg som ikke ønsker å jobbe fullt, eller som vil kombinere med andre oppgaver.
OBS: Søknad og CV må sendes som PDF-vedlegg til stilling@monsternett.no for å bli registrert.
Om bedriften
Monsternett AS er en bredbånds- og IT-leverandør i god vekst. Vi leverer Internettilgang (bredbånd) over radio og fiber til hus, bedrifter og hytter i Østfold, i tillegg til også å levere endel IT-tjenester og IT-løsninger til kunder i inn- og utland. Monsternett har vært her siden 2003, og blitt bygget stein på stein. I dag er bedriften en trygg arbeidsplass for fornøyde og flinke ansatte, som jobber sammen i et tettvevet, godt arbeidsmiljø der alle tar vare på hverandre.