Rådgiver/spesialkonsulent
Økonomienheten, Haugesund kommune
Skåregata 103, 5528 Haugesund
Om jobben
Stillingstittel
Rådgiver/spesialkonsulent
Type ansettelse
Fast, heltid 100%
Arbeidsspråk
Norsk
Antall stillinger
1
Søk på jobben
Søk senest onsdag 26. februar
Avdeling for offentlig anskaffelse i Haugesund kommune søker ny rådgiver / spesialkonsulent.
Som medarbeider hos oss får du varierte utfordringer og anledning til å arbeide med et bredt spekter innen offentlig anskaffelse.
Du får ansvar for å gjennomføre anskaffelser av ulik art og kompleksitet på vegne av kommunen og innkjøpssamarbeidet på Haugalandet som kommunen er en del av.
Avdeling for offentlig anskaffelser består av 3 medarbeidere og er organisert under økonomienheten.
Arbeidsoppgaver
- Lede gjennomføring av anskaffelser - utarbeidelse av konkurransedokumenter – evaluering av tilbud
- Ansvar for å administrere egen anskaffelsesportefølje
- Lede og tilrettelegge anskaffelsesprosessen med råd og veiledning til fagmiljø
- Sikre at anskaffelsesprosessen skjer i samsvar med regelverket for offentlige anskaffelser
- Bistå med ulike problemstillinger innen fagfeltet
Kvalifikasjoner
- Utdanning på masternivå/bachelornivå fra høyskole/universitet med relevant fagretning, eksempelvis offentlig anskaffelse, økonomi eller juridiske fag.
- Det er ønskelig med relevant erfaring.
- Personlige egenskaper for jobben vil bli vektlagt.
- Erfaring med å lede prosesser.
- Norsk er arbeidsspråk i Haugesund kommune. Du snakker, leser og skriver så godt norsk at du både kan samarbeide med andre og utføre arbeidsoppgavene dine selvstendig.
- God kunnskap om bruk av IT-verktøy.
Personlige egenskaper
Du er serviceinnstilt, viser initiativ, tar ansvar og har høy integritet. Det er en viktig forutsetning for å lykkes i jobben at du jobber strukturert, og sørger for å levere til riktig tid med rett kvalitet. Du liker å dele kunnskap, erfaringer og informasjon med kollegaer.Evne til å jobbe selvstendig.
Vi tilbyr
- Arbeid i et godt arbeidsmiljø
- Fleksitidordning
- Offentlig tjenestepensjon gjennom Haugesund kommunale pensjonskasse
- Lønn etter avtale
- Spennende og varierte oppgaver
- Mulighet for faglig utvikling hos en av regionens største arbeidsgivere
Kontaktinformasjon
Anita V. Skogland, avdelingsleder anskaffelser, +47 93 20 07 47Arbeidssted
Skåregata 1035528 Haugesund
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: Haugesund kommuneReferansenr.: 4921169639
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 26.02.2025
Kontaktperson for stillingen
Anita V. Skogland
avdelingsleder anskaffelser
+47 93 20 07 47
Om bedriften
Haugesund kommune bygger sin virksomhet på verdiene åpen, ærlig, raus og troverdig. Byen Haugesund er et regionssenter for 100 000 haugalendinger og er en av Norges fremste handelsbyer og skipsfartsbyer. Bykommunen med i overkant av 38 000 innbyggere byr på festivaler og kulturarrangement gjennom hele året for alle aldersgrupper.
Haugesund kommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn.
Sektor
Offentlig
Nettsted
Del annonsen
Annonsedata
Rapporter annonse- Stillingsnummer
2859369
- Hentet fra
talentech
- Referanse
d55c0e175b54471da8bcc06e0a9c6af9