Ledig vikariat ved Setesdal lensmannsdistrikt - Agder politidistrikt
I Midtre Agder driftsenhet er det ledig vikariat som politibetjent 3 i Setesdal lensmannsdistrikt. Vikariatet er plassert ved Valle og Bykle lensmannskontor og ledig frå tilsetting til 28.02.20, med mulighet for lengre vikariat eller fast tilsetting.
Dersom det ikkje er kvalifiserte søkerar til stillinga som politibetjent 3 eller ved internt opprykk, kan det bli ledig stilling som politibetjent 2 (sko 1460) / politibetjent 1 (sko 1458). Søkerar som er kvalifiserte for politibetjent 3/2 må skrive dette i søknaden og legge med dokumentasjon på at dei fyller vilkåra.
Søkerar som bli innkalla til intervju må ta med kopi av attester og vitnemål til intervjuet.
Dersom det oppstår ledighet i tilsvarende stillingar i driftseininga, vil same søkarmasse kunne bli nytta.
Arbeidsoppgaver
- Utføre beredskapsvakt i lensmannsdistriktet frå bustad/opphaldsstad som må ligge i nærleiken av tenestestaden og/ eller etter avtale med lensmannen
- Utføre oppdrag prioritert og tildelt av operasjonssentralen, som ordensteneste, forebyggande, framstillingar og transporter i ein turnus som er blanda av aktiv teneste og beredskapsvakt
- Utføre hendelsesstyrte oppgåver patruljen sjølv avdekker
- Utføre straksetterforskning med 'politiarbeid på stedet' som metode, ved behov delta i vidare etterforsking
- Utføre målretta og planlagde oppgåver i tråd med politidistriktets virksomhetsplaner og innhentingsplaner for informasjon, herunder også vere ein del av heile forebyggingsstrategien
- Utføre etterforskningsoppgåver i alle typer straffesaker, herunder å ha etterforskeransvar for egne saker
- Andre oppgåver ved behov
Kvalifikasjoner
- Bestått Politi(høg)skolen
- Operativ godkjent (IP4) eller vere kvalifisert for å bli godkjend
- God operativ forståelse, kunnskap om etaten og dens ulike arbeidsoppgaver
- Erfaring/kompetanse i etterforskning av straffesaker
- Ønskeleg med KREATIV kurs
- Førerkort klasse B
- Plettfri vandel. Plettfri vandel er et krav til stillinga. Ved tilbod om stilling må uttømmande og utvida vandelsattest leggast fram av søkar, jf. Politiloven § 18 og Politiregisterloven §41.
Utdanningsnivå
- politiskole/politihøgskole
Personlige Egenskaper
-
Fleksibel og systematisk
-
Gode samarbeids- kommunikasjons og gjennomføringsevner
-
Initiativrik og løysingsorientert
-
Sjølvstendig og kreativ
-
Takle å jobbe under press og med tidsfrister
-
God munnleg og skriftleg fremstillingsevne
Som medarbeider i politiet vert du kjenneteikna som modig og heilhetsorientert, du viser respekt og er tett på. I vår vurdering av kandidatane vil vi og vektlegge disse verdiane.
Vi tilbyr
-
Lønn i henhold til Statens lønnsregulativ i LR 43/42 /41 , i alternativ 07/05/03 etter ansiennitet.
-
Lov- og avtalefesta pensjonsordning gjennom Statens Pensjonskasse - ein av landets beste pensjonsordningar.Til frådrag frå løna kjem 2 % lovfesta del til Statens Pensjonskasse.
-
Turnustillegg, kompensasjon for belastande unntak frå arbeidsmiljølova vert utbetalt etter gjeldande arbeidstidsbestemmelsar for politi- og lensmannsetaten.
-
Agder politidistrikt er ei IA-bedrift og er knytta til ei moderne bedriftshelseteneste.
-
Et godt arbeidsmiljø med hyggelege kollegaer
Eit viktig personalpolitisk mål er å oppnå ein balansert alders-og kjønnssamansetting og å rekruttere personar med minoritetsbakgrunn Ved elektronisk søknad vil du få ein e-post som stadfester at denne er motteken. Etter søknadsfristens utløp vil det bli sett opp ei offentleg søkarliste. Det kan gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkar dersom vedkommende sjølv bed om det. Ver likevel merksam på at opplysningar om ein søkar kan bli offentlege, sjølv om søkaren har bede om ikkje å bli ført opp på søkerlista. Søkaren vil bli varsla dersom han likevel bli førd opp.
Tilsetting skjer på vilkår fastsett i tenestemannslov og personalreglementet for politi- og lensmannsetaten. I dei første seks månadane er tenestepersonen tilsett på prøve. Tilsettingsorganet kan bestemme at slik prøvetid også skal gjelde, sjølv om vedkomande går direkte over frå anna statsstilling.
Kontaktinformasjon
Sigurd Langeid, Lensmann, (+ 47) 37 92 91 80 / 91 16 69 72, sigurd.langeid@politiet.no
Arbeidssted
Kristiansand S
Nøkkelinformasjon:
Annonsør:Agder politidistrikt
Ref. nr.:4016670724
Stillingsbrøk: 100%
Vikar, Heltid, Turnus
Antall stillinger: 1
Søknadsfrist: 26.02.2019
https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4016670724&company_id=3586294437&culture_id=NB-NO
For elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]
Om bedriften
Agder politidistrikt er ett av 12 politidistrikter i Norge. Vi dekker hele Vest- og Aust-Agder, bortsett fra Sirdal kommune. Vi har ansvaret for 29 kommuner hvor det bor ca 290.000 mennesker. Agder politidistrikt ledes av politimester Kirsten Lindeberg og visepolitimester Arne Sundvoll.
Agder politidistrikt har ca 680 ansatte. Agder politidistrikt ble 1. januar 2017 det første politidistriktet som organiserte seg etter den nye overordnede organisasjonsmodellen som ble besluttet av Justis- og beredskapsdepartementet i 2016.
- mars 2018 gikk Agder politidistrikt live med ny organisering og ny struktur for lensmanns- og politistasjonsdistrikt. Det er nå 11 lensmanns- og politistasjonsdistrikt som inneholder 11 lensmannskontorer og fire politistasjoner. Lensmanns- og politistasjonsdistriktene ligger under tre geografiske driftsenheter (Vestre Agder driftsenhet, Midtre Agder driftsenhet og Østre Agder driftsenhet).
I tillegg til geografiske driftsenheter har politidistriktet fire funksjonelle driftsenheter (felles enhet for påtale, felles enhet for operativ tjeneste, felles enhet for etterretning, forebygging og etterforskning, felles enhet for utlending, forvaltning og sivil rettspleie). I tillegg kommer PST og tre lederstøttestaber (kommunikasjon, virksomhetsstyring og HR/HMS).