Vil du være med å utvikle Bø kommune som en god arbeidsplass?
Vernepleiere søkes til TTF (tiltak og tjenester for funksjonshemmede)
Om stillingene
Miljøarbeidertjenesten har ledig 1 fast 100 % stilling og 1 fast 52 % stilling.
Miljøarbeidertjenesten yter tjenester til funksjonshemmende som avlastning, dagtilbud og botilbud, fortrinnsvis til personer med utviklingshemming. Avdelingen består av ett bofellesskap for 6 personer samt at det ytes tjenester til brukere i egne boliger.
Arbeidsoppgaver
- Daglig omsorg og miljøarbeid til den enkelte beboer.
- Faglig arbeid med observasjon, rettledning, motivering, gjennomføring og evaluering av tiltak tilpasset til den enkelte.
- Primærkontaktansvar, tverrfaglig samarbeid med ulike instanser og kontakt med pårørende.
- Praktiske gjøremål i boenhetene.
- Legemiddelhåndtering.
- Kjennskap til Helse- og omsorgstjenesteloven kap. 9 og Pasient og brukerrettighetsloven kap. 4a
- Samarbeidskultur og miljø
Vi tilbyr
- Et godt arbeidsmiljø med varierte oppgaver
- Konkurransedyktige lønns- og arbeidsbetingelser
- Medlemsskap i offentlig pensjons- og forsikringsordning (KLP)
- En utviklende og spennende stilling der få dager er like
- IA-avtale og bedriftshelsetjenester
- Flyttegodtgjørelse etter kommunens reglement
- Vi kan være behjelpelig med bolig og barnehageplass
- Det kan gis rekrutteringstillegg på kr 100.000, ved tilsetting i 100 prosent stilling til høyskolegruppen. Tilbud om rekrutteringstilskudd gis etter gjennomført prøvetid. Beløpet utbetales som et engangsbeløp og forutsetter bindingstid til kommunen i 2 år etter prøvetidens utløp.
Bø kommune betaler også 30 000 kroner av studielånet i tre år, tilsammen 90 000 kroner.
Kvalifikasjonskrav
I tillegg til autorisasjon som vernepleier/sykepleier, ønsker vi oss en medarbeider som har:
- Faglig dyktighet og interesse for faget.
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner og behersker norsk språk muntlig og skriftlig.
- God evne til å jobbe selvstendig, systematisk og målrettet.
- Sertifikat klasse B.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt ved tilsettingen.
Andre opplysninger
Alle som søker stillingen må søke digitalt gjennom rekrutteringsportalen Easy Cruit. Du må laste opp relevante vitnemål og attester. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra NOKUT. Vi gjør oppmerksom på at søknaden kun blir vurdert ut fra informasjonen som foreligger ved søknadsfristens utløp. Det er viktig at du viser hvordan din kompetanse fyller kriteriene som er beskrevet i annonsen. Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.
Ansettelse
- Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk
- Lønn i forhold til utdanning og praksis
- Politiattest uten bemerkninger jf. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må dokumenteres før signering av arbeidsavtale
Intervju
Kvalifiserte søkere vil kunne bli innkalt til intervju.
Offentlighet
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.
Om en ikke får kvalifiserte søkere, kan faglærte få tilbud om stilling.
Link til søknadsskjema: Søk her