SALES COORDINATOR MDU
MDU? Hva er det, vet ikke!? Vel - det er for sent å snu nå så la meg forklare nærmere hva det er og innebærer:
MDU = Multiple Dwelling Unit eller på norsk - Borettslag/Sameie
På vegne av kunde, GlobalConnect-> HomeNetsøker vi etter en salgskoordinator for borettslag-segmentet.
Fiberavdelingen i HomeNet er i vekst og har 1 ledig stilling som skal være bindeledd mellom et allerede godt etablert salgsteam, leveranseavdelingen og boligselskapene. Leveranseteamet inngår i dag i et fiberteam som består av 13 flinke, flotte folk. 3 av de jobber med leveranse og 10 med salg. Stillingen skal besettes i Oslo, på hovedkontoret som er på Fornebu.
Som Sales Coordinator MDU er du ansvarlig for å være en aktiv pådriver for fremdrift av aktiviteter som støtter salgs- og leveranseprosessen på prosjektene. Du vil også ha direktekontakt med nøkkelkunder som for eksempel boligutviklere for koordinering av lister, fakturering og stiftelse av boligselskaper. Din rolle vil binde sammen de ulike oppgavene i prosjekthåndteringen og du vil jobbe tett mot de ulike avdelingene som er involvert. Personlige egenskaper vi ser etter:
- Strukturert
- Effektiv
- Løsningsorientert
Du må være god til å kommunisere med kolleger, andre avdelinger og kunder, samt være nøyaktig og effektiv i arbeidet. Det er også, faktisk, en fordel om det bor en liten "kontrollfreak" i deg. Det er fordi det vil være flere prosjekt å håndtere samtidig og da kommer en kontrollert salgskoordinator godt med.
ANSVARSOMRÅDER:
- Koordinering av oppgaver mellom avdelinger etter overlevert salgsmelding
- Innhenting av kundelister, fakturaadresser og organisasjonsnumre
- Være pådriver for fremdrift på ovenstående punkter med nøkkelkunder.
- Hovedansvar for rapportering og oppfølging av fremdrift på eskaleringer i prosjektoppfølgingen
- Bidra til rapportering, analyses og prognosearbeid, herunder også identifisere forbedringspotensialer
- Hovedansvar for rutiner og struktur i forbindelse med handover og samhandling mellom avdelinger
- Sikre god dialog og effektiv oppfølging av saker mellom ulike avdelinger
DET ER EN FORDEL, MEN IKKE ET KRAV OM DU:
- Har erfaring innenfor bransjen, fiber/infrastruktur/salg/koordinering
- Har erfaring med rapportering, prognosearbeid og analyser
Arbeidsoppgavene består av å jobbe med PC som arbeidsverktøy så grunnleggende kompetanse innen Microsoft Office og IT-systemer må være tilstede.
For å ikke skremme deg bort fra å søke så er det viktig å ta med at du selvfølgelig får grundig opplæring og oppfølging slik at du etter hvert vokser inn i rollen og evner å se helheten i leveranseprosessen og salgsprosessen.
Litt om arbeidsgiveren:
GlobalConnect er et solid, internasjonalt selskap som leverer bredbånd til bedrifter. Videre eier GlobalConnect HomeNet AS som leverer bredbånd til privatmarkedet og det er her du kommer til å bli ansatt.
Stillingen er en 100% stilling fra mandag til fredag fra kl 08:00-16:00. Kontoret er nytt, svært og flott med fasiliteter som stor kantine, treningsrom, lounge med shuffleboard m.m. Lønnsmodellen består av fastlønn.
Oppstart:
Vi tar sikte på oppstartdato fra 1. september, men det er mulig å tiltre før.
Alle nye medarbeidere gjennomgår grundig opplæring i produkter, systemer, salg og kundebehandling.
Vi håper å høre fra deg! Spørsmål om stillingen?
Ta kontakt, telefon: 482 60 807 eller send en e-post til camilla.odegaard@fyrkom.no
Vi gleder oss til å bli kjent med deg :-)
Om bedriften
HomeNet AS er et heleid datterselskap av telekommunikasjonskonsernet GlobalConnect, tidligere navn Broadnet og tilbyr fiberbredbånd til privatmarkedet i Norge. HomeNet het tidligere Ventelo Privat, og merkenavnet HomeNet ble lansert 13. juni 2013.