Konsulent HRM-system
Simployer er et modulbasert HRM-system som bidrar til å effektivisere og digitalisere våre kunders HR-prosesser, og vi trenger nå en ny konsulent til vårt Professional Services-team. Du vil bli en del av en avdeling med kollegaer som er svært kompetente innen både teknologi og kundens forretningsprosesser, og vi ønsker at du skal bidra til å styrke både det faglige og sosiale miljøet i avdelingen. Hverdagen din vil handle om å se og løse kundens utfordringer og behov i ulike typer prosjekt, samt bidra inn i både salgsprosesser og videre utvikling av produktene.
Hvordan vil hverdagen din se ut?
- Du vil være en sparringspartner for våre selgere i en innsalgsprosess av Simployer
- Du jobber tett med kundene på telefon, epost og arbeidsmøter for å veilede og utfordre frem til et godt HR-innhold i løsningen
- Du setter opp og konfigurerer den tekniske løsningen basert på kundens prosesser og behov
- Du samarbeider tett med avdelingskollegaer og interne nøkkelpersoner for å kvalitetssikre kundens løsning, både teknisk og faglig
- Du sørger for at kunden kommer godt i gang med å bruke systemet, gjennom ulike former for opplæring
Hvem ser vi etter?
- Du forstår kundens prosesser knyttet til HR, og klarer å omsette dette til rutiner i Simployer-systemet
- Du har gjerne erfaring som superbruker e.l i software, gjerne HR-system
- Du kjenner til begreper som integrasjoner og dataflyt, og klarer å veilede kundene rundt dette
- Du kjenner godt til prosjektledelse og prosjektmetodikk
- Du ser muligheter og løsninger når prosjekter ikke går som planlagt
- Du trives med opplæring på ulike flater
- Du er god på kommunisere, både skriftlig og muntlig, samt på både engelsk og norsk
I tillegg må du være glad i å samhandle med andre, både internt og eksternt. Du tåler at det til tider er hektisk, og du får energi av å jobbe med mange parallelle prosjekt. Du holder hodet kaldt og evner å prioritere, og du har et sterkt fokus på å levere med rett kvalitet. Du trives med å reise ut for å treffe kundene våre eller kollegaene våre på andre lokasjoner, men at hovedtyngden av hverdagen er på kontoret vårt i Sarpsborg.
Vi kan tilby en spennende og variert stilling i et konsern i vekst. Vi har konkurransedyktige betingelser og svært gode pensjons- og forsikringsordninger, samt fine velferdsordninger som firmahytter, treningsrom, kantineordning etc. Vi holder til i flotte lokaler i Sarpsborg, langs E6, sentralt i Østfold, uten bilkø kun 20 min fra Moss og 30 min fra Indre Østfold.
Spørsmål? Kontakt Teamleder Ragnhild Aamodt på telefon 977 40 120, eller HR Business Partner Karina Sandell Lauritzen på tlf 918 58 159.
Om bedriften
Infotjenester er en teknologi- og kompetanseleverandør innen HR, ledelse og økonomi. I 1985 ble vi etablert med en visjon om å gjøre det enklere å være arbeidsgiver. I over 30 år har vi utviklet oss til å bli et internasjonalt programvarehus, og den faglige kompetansen er fortsatt vår ledestjerne. Våre skybaserte HR-løsninger og håndbøker er bygd på jus, beste praksis og god kjennskap til hvor skoen trykker for HR, ledere og medarbeidere.
Infotjenester er etablert i Norge, Sverige og Polen. Vi er ca 230 ansatte og har en omsetning på over 300 millioner kroner. Vi holder til i nye, moderne lokaler sentralt på Grålum ved E6 i Sarpsborg.