Vi søker Account Manager med ansvar for salg av hjemleveransetjenester
Evner du å se nye salgsmuligheter og skape verdier? Trives du med et høyt tempo? Er du kunde- og serviceorient og er dreven på kundepleie?
Bring Ekspress er konsernets spesialist innen tjenestene ekspress, bud og hjemlevering i Norden basert på fleksibilitet, hurtighet og presisjon, og har som mål å sikre at konsernet utvikler og leverer på fremtidens kundebehov.
Forretningsområdet Hjemlevering (Home Delivery) har ansvar for å utvikle og produsere hjemleveranse konsepter i Norden og er en enhet i vekst. I dag har vi over 300 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Finland med en total omsetning på ca. 1 mrd.kr. Hjemlevering i Norge har ca. 60 ansatte fordelt på seks lokasjoner; Oslo, Bergen, Kristiansand, Stavanger og Vestfold. Utover dette er det åtte lokasjoner som ligger i matrise rundt i hele Norge.
Vi kjennetegnes av å ha mange kunder med et variert behov for fremtidsrettede og kundetilpassede løsninger hele veien til og inn i hjemmet.
Som Account Manager for hjemleveranser vil du jobbe tett sammen med resten av enheten Hjemlevering i Norge samt salgskollegaer i Sverige.
Arbeidsted vil være ved vårt kontor i Østre Aker vei 264 på Haugenstua, Oslo. Stillingen rapporterer til Nordic Sales Manager som er lokalisert i Sverige.
Reisevirksomhet må påregnes. Det er nødvendig med førerkort, og du må kunne disponere bil.
Arbeidsoppgaver
- oppsøkende salg, forhandlinger og tilbudsutforming ovenfor kunder i hele Norge
- tett oppfølging og pleie av eksisterende kunder
- nå fastsatte KPI'er for salgsmål og eget salgsbudsjett
Formelle kompetansekrav
- utdanning på minimum Bachelornivå, gjerne med fagfelt salg og markedsføring/logistikk/SCM
- gode analytiske evner og økonomisk forståelse
- god kunnskap om bruk av IT-verktøy som MS Office og CRM-system
- gode kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk (skriftlig og muntlig)
Personlige egenskaper Vi ser etter deg som er resultat- og løsningsorientert og motiveres av måloppnåelse, tar eget initiativ, er proaktiv samt kan jobbe selvstendig og strukturert. Vi tilbyr En spennende stilling i et selskap i vekst. Du vil få anledning til å jobbe tett sammen med hyggelige og dyktige kolleger både i Norge og Sverige. Lønn etter avtale samt gode pensjons- og forsikringsordninger. Kjenner du deg igjen i dette, så send inn din søknad med tilhørende CV. Vennligst søk stillingen elektronisk via linken snarest og senest innen søknadsfristen. Dersom du har spørsmål, ta gjerne kontakt med enten Nordic Sales Manager Christer Mellrin på mobil (+46) 70 608 78 26 eller HR Sjef Tor-Arne Christoffersen på mobil (+47) 91 57 35 37. Vi behandler forespørsler og søknader fortrolig. Vi foretar etter samtykke sjekk av aktuelle søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg! Søk på stillingen
Om bedriften
Bring er Posten Norges merkevare rettet mot bedriftskunder, og er en av Nordens ledende logistikkaktører. Verdiene våre Tar ansvar , Spiller på lag og Vil mer , styrer måten vi jobber på, og bidrar til en inkluderende og mangfoldig arbeidsplass.
Vil du vite mer om oss?
Se bring.no