Forretnings- og teknisk CRM-konsulent
Stillingsannonsen er inaktiv.Acando Norge AS
Oslo
Acando er et moderne teknologi- og konsulentselskap som jobber med digitalisering i offentlig og privat sektor. Nylig ble vi en del av CGI, verdens femte største IT-konsulentselskap. Sammen med CGI utgjør vi nærmere 870 medarbeidere fordelt på kontorer i Oslo, Asker, Sarpsborg, Tønsberg, Stavanger, Haugesund, Bergen, Ålesund, Molde og Trondheim. Acando er et moderne teknologi- og konsulentselskap som jobber med digitalisering i offentlig og privat sektor. Nylig ble vi en del av CGI, verdens femte største IT-konsulentselskap. Sammen med CGI utgjør vi nærmere 870 medarbeidere fordelt på kontorer i Oslo, Asker, Sarpsborg, Tønsberg, Stavanger, Haugesund, Bergen, Ålesund, Molde og Trondheim.
Brenner du for digital endringsledelse og CRM?
Da er du kanskje vår nye forretningskonsulent, eller tekniske CRM-konsulent!
Hver dag arbeider vi for å hjelpe våre kunder til å bli i bedre rustet til å håndtere kundeinteraksjon, bygge kundelojalitet, samt øke salget og lønnsomheten i sin virksomhet. Ved hjelp av automatisert markedsføring , datadrevet kundeinnsikt , IoT og CRM , sørger vi for relevante og engasjerende dialoger gjennom den digitale kundereisen. Vi åpner for å vri forretningsmodellen fra produkt og enkeltsalg, til mer langsiktige og lønnsomme kundeforhold som vil øke våre kunders konkurransekraft opp mot globale aktører. Stikkord er RPA , analytics , maskinlæring , IoT og samhandling.
Bidra til verdiskapning og økt forretningsverdi
Vi opplever økt etterspørsel av konsulenter som kan realisere framtidens CRM-løsninger, og utvider derfor vårt kjerneteam bestående av forretnings- og tekniske konsulenter. Som konsulent hos oss vil du få muligheten til å delta i spennende prosjekter med fokus på rådgivning, analyse, design, utvikling og kvalitetssikring av CRM-løsninger, primært på Microsoft Dynamics-plattformen. I rollen som forretningskonsulent vil du ha ansvar for hele prosessen fra forretningsanalyse og spesifikasjon av løsning til konfigurering/konvertering og testledelse, og til opplæring og videre kundedialog.
Som teknisk konsulent vil du utgjøre en sentral del av denne prosessen med hovedansvar for konvertering/konfigurering eller utvikling og produksjonssetting, til feilretting og videreutvikling av våre leveranser. Dette arbeidet fordrer at du evner å sette deg inn i og forstå kundens utfordringer, i tillegg til at du sikrer en helhetlig brukeropplevelse på tvers av plattformer og kanaler. Hos oss vil du jobbe i agile team med både kunder og kolleger.
Muligheter for personlig og faglig utvikling
Som konsulent hos oss blir du en del av et spennende Dynamics 365-miljø i et av Norges ledende konsulentselskaper. Vi kan tilby store utviklingsmuligheter, både personlig og faglig, gjennom deltakelse i kurs- og kompetanseplaner, kurs og sertifiseringer, og ikke minst utfordrende arbeidsoppgaver. Du blir en del av et sosialt og uformelt arbeidsmiljø, men med faget i sentrum. Våre konsulenter har lang erfaring og kompetanse innen ulike felt, og deler gjerne dette med deg via interne kurs eller andre faglige arrangementer hos oss. Kultur og samhold dyrker vi gjennom bl.a. interne arrangementer - med både sosialt og faglig innhold. Gjennom året arrangeres det også fjellturer, Hackatons, idrettslag, lønningstreff med mer.
Ønsket kompetanse:
- Høyere teknisk utdannelse
- Minimum 2 års arbeidserfaring med CRM, og/eller frontend-utvikling med dokumenterte resultater, gjerne med fokus på brukeropplevelse (UX)
- Erfaring med Dynamics 365-plattformen
- Erfaring med andre relevante fagområder er en fordel, eksempelvis analyse, BI, maskinlæring, IoT, RPA og/eller digital samhandling.
- Praktisk erfaring med HTML, CSS, JavaScript og/eller Webservices er et krav hvis du søker rollen som teknisk konsulent.
Du har stor interesse for faget, er nysgjerrig og har ambisjoner om å videreutvikle din kompetanse. Du er en lagspiller og ser verdien av kunnskapsdeling, både internt og eksternt. Resultater er noe du trigges av, og du motiveres i tillegg av å bidra til verdiskapning for dine kunder. Tilslutt er det viktig at du har gode kommunikasjonsevner på norsk da du vil arbeide på prosjekter i offentlig og privat sektor.
Vil du bli Norges råeste CRM-konsulent?
Da håper vi du søker stillingen!
~Acando/CGI imøteser henvendelser som kan lede til en konfidensiell, uformell samtale om stillingen. Søker du mer informasjon om stillingen kan du gjerne kontakte Team Lead Microsoft Cloud Solutions, Hege Aas, på tlf: 982 28 403 eller e-post: hege.aas@acando.no, eller Daniel Horn, Recruitment Lead Acando, på tlf. 906 24 062. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor rekrutterende leder. Meld interesse eller søk på stillingen på www.acando.no~
Lenke til denne sidenhttps://web103.reachmee.com/ext/I009/980/main?site=11&validator=4e11f6ee0f2101917268240a4b20051c&lang=NO&&rmpage=job&rmjob=698&rmlang=NO
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Acando Norge AS
Adresse
Tordenskiolds gate 8, 0160 Oslo
Om stillingen
Oppstart
Tiltredelse etter avtale
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Ikke oppgitt
Sist endret: 4. oktober 2019
Hentet fra: www.acando.no
Referanse: https://web103.reachmee.com/ext/I009/980/job?site=11&lang=NO&validator=4e11f6ee0f2101917268240a4b20051c&ihelper=https%3A%2F%2Fwww.acando.no%2Facandonorge%2Fledige-stillinger%2F54842%2Fledige-stillinger&job_id=698
Stillingsnummer: fc1d9a1f-7851-4247-b8e6-2d3c2066b492