Kundeservicemedarbeider
Våren 2020 går en av våre kundebehandlere ut i svangerskapspermisjon.
Vi søker derfor vikar hos oss på Kundeservice i 12 mnd, 100 % stilling. Oppstart så snart som mulig etter 1/3-2020
Vår avdeling på Røros er support for hele verden, bindeledd mellom interne og eksterne kunder.
Kundeserviceavdelingen på Røros behandlet ordrer med en omsetningsverdi på over 800 millioner kroner i 2019.
Du blir en del av et godt og stabilt team.
Vi er sammensveiset, åpen og god på endringer.
Vi har takhøyde og er raus med tilbakemeldinger.
I tillegg til support og ordreprosess håndterer vi ordreplanlegging for all stolproduksjon på Røros.
Arbeidsoppgaver:
- Telefon og mail henvendelser
- Ordreplanlegging, registrering og bekreftelse til kunder
Kvalifikasjoner:
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
- Relevant yrkeserfaring fra salg og service relatert arbeid er en fordel, men ingen betingelse
Personlige egenskaper:
- God teamspiller med gode kommunikasjonsferdigheter
- Evne til å arbeide nøyaktig og selvstendig i høyt tempo
- Endringsvillig, fleksibel og løsningsorientert
Avdelingen bærer preg av et høyt aktivitetsnivå og har et godt arbeidsmiljø.
Om bedriften
Flokk is the leading manufacturer of high-quality workplace furniture in Europe, developing a growing family of global brands. We are the proud owner of product brands HÅG, Offecct, Giroflex, RH, Profim, 9to5 Seating, BMA, RBM, and Malmstolen. A structured focus on the environment through several decades has enabled us to be a leader in the development of sustainable furniture.
Our head office is in Oslo, Norway, with main production sites in Røros (Norway), Nässjö (Sweden), Turek (Poland) and Hawthorne (USA). In addition, we keep sales offices in Norway, Sweden, Denmark, Germany, Belgium, the Netherlands, UK, France, Switzerland, Singapore, USA, Canada, China and Australia. Flokk products are sold in more than 80 countries worldwide. About 2500 employees work together to realize the vision of Flokk: Inspire great work.