Rådgivere - Konserninnkjøp
Stillingsannonsen er inaktiv.Ålesund kommune
Ålesund
2x100 % faste stillinger ledig for oppstart 01.01.2020.
Vi gjør oppmerksom på at det vil være interne søkere til stillingene.
Arbeidsoppgaver
- Gjennomføring av anskaffelser iht. Lov og forskrift for offentlige anskaffelser.
- Rådgivning, samt veiledning innen offentlige anskaffelser til Ålesund kommune og innkjøpssamarbeidet.
- Forvaltning av avtaler.
Kvalifikasjoner
- Utdanningsretning: Minimum høyskole/Universitet, Diplom/Bachelorgrad innen logistikk, økonomi og administrasjon eller lignende
- Ønskelig erfaring: Erfaring med gjennomføring av offentlige anskaffelser, elektronisk konkurransegjennomføringsverktøy, offentlig saksbehandlersystem, og kunnskap om offentlig administrasjon.
Personlige Egenskaper
- Like utfordringer.
- Resultatorientert og målrettet.
- Evne til å arbeide selvstendig og være selvgående
- Positiv og engasjert.
- Nøyaktig, strukturert og effektiv.
- Gode datakunnskaper og systemforståelse.
- Meget gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig.
- Bidra til et godt arbeidsmiljø.
- Språkkrav: Flytende norsk - muntlig og skriftlig.
Vi tilbyr
- Vi kan i tillegg til et sterkt fagmiljø med dyktige medarbeidere tilby utfordrende, selvstendige og interessante arbeidsoppgaver i et fagområde under sterk utvikling.
- Du vil få muligheten til å arbeide med planlegging, gjennomføring og oppfølging av anskaffelser, elektronisk handel, økonomi, statistikk og analyse, i tillegg til kontakt med våre leverandører.
- Nødvendig opplæring og støtte.
- Mulighet til å opparbeide deg stor kontaktflate.
- Trivelig arbeidsmiljø.
- Konkurransedyktige betingelser.
Kontaktinformasjon
Jonny Indrevåg, Innkjøpssjef, 926 20 184
Guro Hanche-Olsen, Rådgiver, 957 67 368
Arbeidssted
Ålesund
Nøkkelinformasjon:
Annonsør:Ålesund kommune
Ref. nr.:4040800446
Stillingsbrøk: 2x100%
Heltid, Fast
Startdato: 01.01.2020
Antall stillinger: 2
Søknadsfrist: 31.03.2019
https://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=4040800446&company_id=3066600545&culture_id=NB-NO
For elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver
Ålesund kommune
Ålesund er den største byen mellom Bergen og Trondheim, og regionsenter for Nordvestlandet. Kommunen har knappe 47.000 innbyggere, et variert næringsliv, godt utbygd skoletilbud og kulturliv. Byen viser seg i nasjonal sammenheng frem med sin helt unike jugendstilarkitektur. Ålesund og området rundt byen byr på rike muligheter for et aktivt friluftsliv for alle, jakt og fiske.
Ålesund kommune er en stor arbeidsgiver med sine over 3.400 dyktige og engasjerte medarbeidere som utfører viktige samfunnsoppdrag. I det daglige arbeidet vektlegger vi verdiene respekt, redelighet, initiativ, humor og arbeidsglede. Ønsker du en meningsfylt jobb med varierte og utfordrende oppgaver, er Ålesund kommune et spennende alternativ.
Konserninnkjøp har ansvar for anskaffelse av varer og tjenester i Ålesund kommune. Konserninnkjøp har også ansvar for innkjøpssamarbeidet på Sunnmøre, i dag til sammen 19 kommuner. I tillegg til gjennomføring av anskaffelser, bistår vi med råd og veiledning innen offentlige anskaffelser internt i Ålesund kommune og eksternt til kommunene i innkjøpssamarbeidet.
Kommunene Haram, Sandøy, Skodje, Ørskog og Ålesund skal sammen danne ny kommune fra 1. januar 2020.
Om stillingen
Stillingstittel
Innkjøper
Antall stillinger
2
Heltid/deltid
Heltid
Sektor
Ikke oppgitt
Sist endret: 1. april 2019
Hentet fra: Overført fra arbeidsgiver
Referanse: 10004272
Stillingsnummer: faa2c2cc-0778-4c6b-9be6-6f9191a87020