Kundeservicemedarbeider
- til markedsledende selskap
Vil du være med å yte markedets beste kundeservice? Og brenner du for kundekontakt?
Da kan det være nettopp deg vi søker etter!
Vi søker nå etter en heltidsansatt kundeservicemedarbeider til vår 1. linje support.
Hano AS utvikler og selger web-baserte booking-, journal- og kassesystemer til både tjeneste tilbydere og detaljhandel. Vi har i dag ca 3600 bedriftskunder med ca. 15000 brukere som daglig benytter våre systemer både nasjonalt og internasjonalt. Hano regnes som Norges største leverandør av slike systemer. Blant våre kunder finner du både de største og minste aktørene innen forskjellige segmenter som frisører, terapeuter, idrettsklubber, verksteder og kommuner. I tillegg benytter mange innen detaljehandel våre systemer.
Hano AS har ca. 20 ansatte, solid økonomi og store vekstplaner for de neste årene. Vi mener selskapet vil være et spennende sted å arbeide, med mange muligheter til individuell utfordring og utvikling. Vi er lokalisert ved Billingstad utenfor Oslo, med buss og tog i umiddelbar nærhet.
Du kommer til å jobbe i et team på til sammen 10 medarbeidere (heltid og deltid).
Arbeidsoppgaver
· Aktivt bidra i å løse kundeforespørsler per telefon, e-post og sosiale medier.
· Yte topp kundeservice og kundeoppfølging.
· Gi opplæring til nye kunder tilpasset deres behov.
· Utføre diverse backoffice oppgaver knyttet til kundehenvendelser og kundeadministrasjon.
· Delta innen testing av selskapets produkter og dokumentering av disse.
· Holde kurs for nye og eksisterende kunder.
Kvalifikasjonskrav
· God teknisk kompetanse -- opptatt av teknologi.
· Gjerne erfaring fra serviceleveranser, fortrinnsvis i tilsvarende tjenestevirksomhet.
· Erfaring fra kundeservice.
· Føle seg komfortabel med tall.
· Flytende skriftlig og muntlig på norsk og engelsk
Personlige egenskaper:
· Fremoverlent og god på å finne løsninger på problemer.
· Liker å samarbeide.
· Løsnings- og resultatorientert.
· Fleksibel.
· Utpreget ansvarsfull.
· Bidragsyter sosialt.
· Lyst til å bli best!
· Strukturert og nøyaktig.
· Liker å veilede kunder til å få løst sine tekniske eller faktura relaterte problemer.
· Selvgående og initiativrik.
Vi tilbyr:
· Kontinuerlig nye teknologiske utfordringer.
· Et uformelt og godt arbeidsmiljø med hyggelige kolleger.
· Mulighet til å jobbe sammen med erfarne bransjefolk.
· En trygg jobb i et firma med god økonomi og solid overskudd.
· Fleksibel arbeidstid.
· Gode lønnsbetingelser, helseforsikringer og pensjonsordning.
Oppstart etter avtale.
Interessert?
Send en skriftlig søknad og CV via søk knappen. Vi vurderer søknader løpende, så jo raskere du søker, jo bedre. Vi ser også gjerne at?du legger ved kopi av karakterutskrift fra relevant høyere utdannelse samt relevante attester og referanser. Alle henvendelser behandles fortrolig.
Spørsmål rettes til: Manager Marius Slemdal på mobil: + 47 416 04 694.
I EG leverer vi vertikal programvare som gjør det mulig for kundene å videreutvikle virksomheten.
Vi?streber?alltid?etter å?bli?bedre: Vi er et?engasjert?team av innovatører, problemløsere og andre. Som en?integrert?del av vår kultur?tar?vi ansvar for?hva?vi?bidrar?med til?kundene, til hverandre og til?samfunnet?vi lever i.
Les?mer?på?eg.no