Ledig stilling-Faglig rådgiver 100% fast
Org.nr.: Stillingsident: Presentasjon av stillingen :
Om tjenestested
Digitalisering og utvikling er et nyopprettet stabsområde i kommunalområdet Helse, sosial og omsorg. Som faglig rådgiver vil du være med på å videreutvikle fremtidens helse- og omsorgstjenester i samskaping med brukere og dyktige medarbeidere. Stabsområdet vil ha ca. 7 faste medarbeidere samt flere medarbeidere i ulike prosjekter.
Arbeidsoppgaver i stabsområdet digitalisering og utvikling vil være knyttet til e-helse, digitalisering, velferdsteknologi, utviklingsarbeid, opplæring/kurs, fagutvikling, bistå i utarbeidelse av kompetanseplaner, systemansvar for flere av kommunalområdets fagsystemer, kvalitetsarbeid og internkontroll, ulike prosjekter, koordinering av frivillighetsarbeid m.m.
Stillingsinformasjon
Stillingsstørrelse: 100%
Stillingstype: Fast
Stilling ledig fra: Etter avtale
Arbeidsoppgaver
-
At tjenester som utvikles til innbyggerne er kunnskapsbaserte og i tråd med behov og ny teknologi
-
Innovasjon og implementering av nye løsninger
-
Bistå med oppgaver i implementering av ulike teknologiske løsninger/velferdsteknologi
-
Internkontroll, bidra til at nødvendige prosedyrer og rutiner er utarbeidet og blir gjort kjent i enheter/avdelinger
-
Opplæring av medarbeidere i kommunalområdet
-
Prosjektledelse
-
At oppgavene i stabsområdet utføres på en faglig og effektiv måte. Fag- og kvalitetsutvikling.
-
Samhandling med aktuelle aktører, til beste for kommunens innbyggere
Kvalifikasjoner
3- årig helse- og sosialfaglig utdanning
- Stor interesse for eHelse, digitalisering og utvikling
- Interesse for fag- og kvalitetsutvikling
- Ønske om å lære opp og samarbeid tett med andre medarbeidere
- Må være fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy
- Relevant utdanning på høyskole- eller universitetsnivå
- God teknologiforståelse
- God kjennskap til kommunale helse- og omsorgstjenester
- Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdighete
Personlige egenskaper
- Nysgjerrig på ny teknologi
- Fremoverlent, med et godt øye for nye muligheter og løsninger
- Selvstendig og løsningsorientert
- Evner å gjøre de rundt deg gode
- Samarbeidsvillig, fleksibel og med god arbeidskapasitet
- Stor arbeidskapasitet og evne til å håndtere mange større oppgaver samtidig
- Stor gjennomføringsevne
Vi tilbyr
- Spennende utfordringer innen digitalisering og fagutvikling
- Et kompetent, aktivt, trivelig og engasjerende arbeidsmiljø
- Lønn etter avtale
- Gode persons- og forsikringsordninger
- Fleksitidsordning
- Et aktivt bedriftsidrettslag
- Personalhytte
Lønn
Stillingen er plassert i kommunens lønnsregulativ i henhold til gjeldende tariffavtale.
Som ansatt er du medlem av Sandefjord kommunale pensjonskasse. Sandefjord kommune har en av markedets beste pensjonsordninger og betaler inn over 10 % av den enkeltes bruttolønn. Den ansatte trekkes 2 % i pensjonsinnskudd.
A ndre opplysninger
Gjensidig prøvetid er 6 måneder.
Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste.
Du skal ikke sende inn vitnemål og attester. Ta med kopier av disse til et eventuelt intervju.
Link til søknadsskjema: Send søknad For mer informasjon kontakt: , Leder Marit Dale Petersen, Mobil +47 92815323, Epost: marit.dale.petersen@sandefjord.kommune.no
Om bedriften
Sandefjord er en kommune med stor tilflytting, rask ekspansjon og spennende utviklingsmuligheter. Sandefjord kommune er den største kommunen i regionen Vestfold og Telemark. Vi har nær 64 000 innbyggere og 5500 ansatte. Sandefjord ligger sentralt i Vestfold og kun en times tid fra Oslo. Det er særdeles gode forbindelser til inn- og utland via fly, tog, buss og båt. Kommunen har flott natur, et aktivt kulturliv og er et godt sted å bo. Se gjerne www.sandefjord.kommune.no for mer informasjon.