Innkjøpsrådgiver
Jobbnorge ID: 180640
Nøkkelinformasjon
Vi søker etter en rådgiver som vil bidra til at anskaffelser gjennomføres på en god og effektiv måte i instituttet. Personen vi søker etter vil jobbe med anskaffelser og anskaffelsesfaglig tema i et bredt spekter.
Stillingen inngår i Team innkjøp og er organisatorisk plassert i Organisasjonsstab ved vårt hovedkontor i Ås.
Stillingens hovedoppgaver
- Lede innkjøpsprosesser, inngå rammeavtaler, planlegge og gjennomføre store og små anskaffelser i et bredt spekter på en effektiv måte
- Sikre at insituttets anskaffelser gjennomføres i tråd med lov og forskrift om offentlige anskaffelser og insituttets rutiner
- Bidra til videreutvikling og forbedringer av rutiner, prosedyrer og malverk på innkjøpsområdet
- Gi råd og støtte for ledere og behovshavere i instituttet
Kvalifikasjonskrav
- Utdanning på masternivå innen fagkretsen innkjøp, logistikk, økonomi, jus eller kontraktshåndtering. Bachelor innen samme fagkrets med relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
- God kjennskap og erfaring fra arbeid som tilligger stillingen
- God kjennskap og erfaring med regelverket for offentlige anskaffelser
- Solid erfaring med bruk av IKT
- Gode norsk og engelskunnskaper
Det er en fordel om du har
- God erfaring med KGV, avtalesystem, e-handel og elektroniske verktøy
Personlige egenskaper
- Du er samarbeids- og løsningsorientert
- Du har god serviceinnstiling
- Du er utviklingsorientert og motiverende med god gjennomføringsevne
- Du er nøyaktig, systematisk og ansvarsbevisst
- Du må trives med å håndtere mange og ulike oppgaver i et hektisk miljø
Vi tilbyr
Stillingen er plassert i statlig lønnsregulativ som rådgiver kode 1434 eller seniorrådgiver kode 1364, lønnstrinn 57 - 70 (kr 504.700 - 640.200 pr. år), avhengig av utdanning og erfaring.
Medlemskap i Statens Pensjonskasse som innebærer en god tjenestepensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring, samt tilbud om boliglån til gunstig rente.
Trenger du mer informasjon?
Trenger du mer informasjon, kontakt Organisasjonsdirektør Randi Hesjedal, tlf 911 68 009, eller teamleder innkjøp Børge Jensen,
tlf 905 05 014.
Hvordan søke på stillingen
Søknad med CV fylles ut elektronisk og sendes via lenke på denne siden, "søk stillingen".
Vitnemål og attester tas med ved et eventuelt intervju, eller legges ved elektronisk.
Generelle opplysninger
Vi legger vekt på mangfold på arbeidsplassen og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke - uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, nasjonal eller etnisk bakgrunn.
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige, jf. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentleg verksemd (offentleglova), § 25. En søker kan anmode om å bli unntatt fra oppføring på offentlig søkerliste. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette.
Se annonsen og søk på stillingen www.jobbnorge.no
Om bedriften
NIBIO arbeider med landbruk, mat, klima og miljø. Vi leverer forskning, forvaltningsstøtte og kunnskap til anvendelse i nasjonal beredskap, forvaltning, næringsliv og samfunnet for øvrig. NIBIO har hovedkontor i Ås i Akershus, har ca 700 ansatte, og er til stede i alle landsdeler. NIBIO eies av Landbruks- og matdepartementet.