Vil du skjøtte vår kommunes flotte blå-grønne områder?
Org. nr: - Stillingsident: 4255238559 Presentasjon av stillingen:
Asker Drift er en virksomhet i Asker kommune. Vi er 54 ansatte som jobber med drift og vedlikehold av kommunale veier og eiendommer, samt transporttjenester. Hovedlokalisering er i gode lokaler sentralt i Asker.
Asker Drift har økende oppdragsmengde innen grøntfaget. Vi søker derfor positive, strukturerte og selvgående fagarbeidere, som trives med varierte oppgaver innen grøntfaget.
Oppdragene våre er innenfor skjøtsel og stell av de kommunale blå-grønne arealene, med varierte oppgaver innen park, friområder, strender, trepleie, kulturlandskap, naturstier, sentrumsområder, lekeplasser og utearealer på kommunale eiendommer. Vi utfører i tillegg arbeid i henhold til Norsk standard (NS 3420).
Arbeidsoppgaver
- Skjøtsel og drift av grøntanlegg
- Utførelse av kontraktsarbeid
- Ansvarlig for faglig kvalitet
- Deltagelse i planlegging og tilrettelegging av arbeidet
- Kvalitetssikring og HMS
- Rapportere til arbeidsleder
- Deltagelse i vinterberedskap må påregnes
Kvalifikasjoner
- Fagbrev som anleggsgartner, gartner eller tilsvarende grøntfaglig kompetanse
- Realkompetanse kan erstatte krav om formell utdannelse
- God kjennskap til bransjen og erfaring med skjøtsel og drift av grøntanlegg
- Førerkort kl. B
Ønskelige kvalifikasjoner
- Spesialisering innen grøntanleggsfaget, for eksempel trepleiekompetanse
- Førerkort kl. BE, C1, C
- Maskinførerbevis
Personlige egenskaper
- Selvstendig, ansvarsbevisst og pålitelig
- Liker godt å jobbe i team, men trives også med å jobbe alene
- Er positiv og trives med et variert spekter av vedlikeholdsarbeid ute
- Kommuniserer godt og behersker norsk både muntlig og skriftlig
Vi tilbyr
- Mulighet for utvikling og påvirkning av kommunens grøntområder, i samspill med oppdragsgivere og arbeidsleder
- Være en del av en større driftsenhet, med hyggelige kollegaer og høy kvalitet på tjenestene vi leverer
- Faste rammer for arbeidstid, som gir en forutsigbar hverdag
- Lønn etter kommunens lønns - og stillingsregulativ
- God pensjonsordning
- Kantine
- Trimrom til disposisjon på fritiden
Kontaktinformasjon
Lars Ivar Løkken, 91316827
Hilde Klokkerhaug Eide, 97947375
Arbeidssted
Fusdalbråten 4
1387 Asker
Søk på stillingen:Klikk her
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver:Asker kommune
Referansenr.:4255238559
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 10.08.2020
Om bedriften
Asker kommune er, etter at Hurum, Røyken og Asker slo seg sammen 1. januar 2020, landets åttende største kommune med om lag 94 000 innbyggere og 6 500 ansatte. Vi legger FNs bærekraftsmål til grunn for arbeidet med å videreutvikle askersamfunnet. Sammen med innbyggerne legger vi til rette for et levende lokaldemokrati med gode nærdemokratiske ordninger. Vi satser på innovasjon og digitalisering, og vi skal gi gode og likeverdige tjenester til innbyggerne. Asker kommune er en kunnskapsorganisasjon hvor medarbeiderne er den viktigste ressursen og står for en profesjonell forvaltning og en god og tilgjengelig innbyggerservice.
Asker kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Asker kommune følger offentlighetsloven. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis det bes om unntak fra offentlig søkerliste. Begrunnelsen for unntaket vil bli vurdert i forhold til reglene i offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn for unntak, vil søker bli kontaktet.